Ga naar inhoud

wat zijn de gradaties van s4a-leden en wanneer gaan die eventueel in ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet waar ik moet zoeken, dus als het al geweest is sorry... voor mensen die dan boos worden

Ik vraag me af wat de gradaties zijn en wanneer die eventueel ingaan.

Bijvorbeeld

Bij mij staat Sat4All feedhunter (vind ik goed hoor),bij een ander Sat4all verslaafd, de ander staat Sat4all core member etc.

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Geplaatst:

Hi Ome Merde

Bedankt!!

Ik heb het door.

laugh

Groeten

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

We moeten nog wel een aangepaste titel voor jou verzinnen als je de 20.000 passeert!

"Sat4all Feedhunter Freak verslaafde" of zo iets maar ja dat gaat niet passen.

Misschien kunnen de mods nog een eretitel produceren?

Geplaatst:

Bij het bereiken van 20.000 berichten krijg je een vrijkaartje voor een bezoek aan een psychiater bij jou in de buurt!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Bij het bereiken van 20.000 berichten krijg je een vrijkaartje voor een bezoek aan een psychiater bij jou in de buurt!

Neptunus
Dit snap ik niet helemaal sleep

Geplaatst:
Origineel bericht van: Feedhunter Rini

Neptunus
Dit snap ik niet helemaal sleep

Nou ja, tegen de tijd dat je 20.000 berichten hebt wil dat zeggen dat je wel erg veel tijd aan Sat4all besteed, dat neigt naar obsessief gedrag. De leus zou dan kunnen zijn "Get a life!" :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Jij mag niet meepraten met slecht iets meer dan 10.000 berichten. De mannen onder ons hebben 20.000 of meer en een

shrink.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Dannog maar zwijgen van mijn rank:

cookie monster

Te lelijk om knap te zijn smile

Oh ja , wasop eigen aanvraag smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Neptunus
Ik ben vanmiddag maar even bij hem langs gegaan. :D
Hij kon niets afwijkends vinden, hij zei zelfs, ga nog maar lekker een paar jaar doooooor...
je doet het zo goed :D
Feedhunter Rini

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen