Ga naar inhoud

[DM7025] EPG via webcontrol gaat maar tot 24 uur ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgelopen week ben ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig heb ik hier een internetaansluiting en nu dacht ik, laat ik even mijn favoriete programma's instellen zodat ik ze straks thuis kan kijken.

Als ik nu remote op mijn dreambox inlog dan valt het mij op dat ik maar tot maximaal 24 uur vooruit kan kijken. Valt dit nog ergens aan te passen ?? Normaal gebruik ik altijd de EPG via de a/b en daar kan ik rustig een paar dagen vooruit bladeren.

Ik gebruik een Gemini 4.40 image (niet al te onbelangrijk om te vermelden)

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

Veel beterschap op de eerste plaats.

Het is ook mogelijk de xmltv plugin op Gemini te installeren zodat je bijna een week EPG hebt op je box en deze is ook via de webinterface te raadplegen

Kijk op m'n site www.rytec.be hoe je die kunt installeren op Gemini.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Dank je voor de tip. Had al vaker iets over deze plugin gelezen maar nooit tijd ingestoken om het uit te proberen.

Ik zal het voorlopig even dag voor dag moeten instellen wat ik wil opnemen. Volgende week mag ik alweer naar huis en zal ik een poosje mogen uitzieken. Kan ik mooi de box weer voorzien van die plugin wink

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen