Ferr Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Even paar vraagjes voor de DM800.. Ik heb gezien dat er een aantal plugins zijn om een mediacenter op de dreambox te draaien.. Is dit een beetje te doen? Of werkt dit voor geen meter? Eigenlijk het enige wat me echt interesseerd is dat ik films op de hdd kan zetten van de droomdoos, en dat ik dat gemakkelijk kan afspelen met een goed overzicht.. En evt als het mogelijk is om via de droomdoos te downloaden maar als dat niet kan is niet zo´n punt.. en wat is de beste HDD om in de DM800 te bouwen? Of is het beter 200 euro extra uit te geven om een mediacenter pc + hd ontvangst te nemen? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
hemertje Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 je dm800 kan geen MKV's en DTS afspelen het lijkt me dan beter om een mediatank met een HDD erin naast je box te plaatsen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Ferr Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2009 een mediatank kost ook 200 euro... dus net zo veel als een htpc DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen