Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik heb hier een Sony Blu-ray BDP-S300 Nu kijk ik niet altijd een DVD in zijn geheel in een keer af. Maar kan deze speler onthouden, waar ik eerder met een DVD ben gestopt. Met andere woorden, als ik de DVD verder wil kijken, kan deze dan daar beginnen waar ik eerder ben gestopt. Ik kan dit niet in de handleiding vinden, via internet. Ik heb dan ook verder geen handleiding hiervan. Maar mogelijk zijn er meerdere die deze speler kennen, en weten of dit mogelijk is.
Gast ozzo Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Henri, Ik ken de machine niet dus kan er niet met zekerheid wat over zeggen, maar bij mijn Yamaha spelers zit er op de a.b. een knopje RESUME en dan zou ie inderdaad gewoon verder moeten gaan. Dus ff checken of je afstandbediening een dergelijk knopje heeft.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik ga dat maandag eens bekijken, moet het hele weekend werken. Ik laat het dan weten. Mocht er iemand zijn, die deze speler heeft, hoor ik dat alsnog graag.
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Lijkt me toch wel dat ie dat doet. De Sony Playstation 3 doet het ook. Zowel met DVD's als Blu-Ray's. Zelfs als ie volledig uit heeft gestaan.
PaulCl Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Er schijnt een mogelijk te zijn om resume te doen door een Harmony afstandsbediening te gebruiken, lees hier op een engelstalig forum. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Ik heb deze inmiddels niet meer. Maar allen bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen