bash! Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Te vinden bij Denktenk! release 0.6.0 ********************* - fixed positioner setup using step diseqc command - allowed 1080p 23,97 24 25 29,97 and 30Hz as display resolution - fixed fastforward and seeking bug in mediaplayer - added tuxtxt configuration file and a better readable font - fixed fast forward in timeshift and playing recordings - fixed slow-motion bug (micro-freezes on SD channels with 4:3 content) - supported more HDMI tv using 576 output (edid bug should be fixed, report if some tv are not working during the wizard) - supported MHW epg - added: /proc/stb/video/pal_h_start /proc/stb/video/pal_h_end /proc/stb/video/pal_v_start /proc/stb/video/pal_v_end - fixed a bug on volume value and changes - fixed some memory leak bugs - fixed a bug with dhcp Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
lodie Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Image staat erin. Ik heb voor de flash versie gekozen werkt tot nu toe goed. VAR zit 50% vol. Lodie
apella Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb alleen de USB versie kunnen vinden, waar heb je de flash versie vandaan gehaald?
bash! Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Op Denktenk is een versie te downloaden van loulou Of je klikt hier even op: http://www.megashare.com/1520423 Inmiddels is er ook een PKT mod 6.0.. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
kaaskop Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Weer een stap voorwaarts! Opnamens kunnen vooruit en achteruit gespoeld worden! En een volledige programmagids op CD en TVV
Gast Stepdriver Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Hoe te installeren? En als je deze installert, heb je dan gelijk beeld met de seca3 kaart??
kaaskop Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Installatie zoals gebruikelijk. Er zijn hier verschillende handleidingen voor beschikbaar.Zie deze site of denktenk. Bij PKT wel even newcs en eem softcam (mgcamd, incubuscam of camd) laden.
mteam Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Wat is er anders in de versie van loulou tov sifteam ? Ik heb hier alle mogelijke images in de flash gehad. Ik slaag er niet in om die van sifteam draaiende te krijgen. Meer nog , ik krijg zelfs die incubuscamd niet te zien in de menu als ik die in de image geschreven heb. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt bij sifteam ? Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen