Ga naar inhoud

Nieuwe xmltv-importer versie 0.8.1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben gewoon teruggegaan naar de 0.8.0-versie. Die werkt hier (een ungepatchte LT) gewoon perfect.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben ook weer terug gegaan naar 0.7r5 hoef ik niet allerlij "shit" te installeren.

0.7r5 werkt uitstekend met mijn OoZooN-CVS-lean-dm7025-20091002.nfi V2.5 Stable

Tuurtje

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
ik krijg het niet voor elkaar om de EPG te krijgen op de 800 met newmigma 2.8, op de 8000 werkt het prima

Heb de laatste versie erin gezet en de tijd gisteren op +0100 gezet vanmorgen een check gedaan op NED1 alle journaals van 20.00 uur staan ook op 20.00 uur tot vrijdag a.s.
Dus lijkt zo goed te lukken met newenigma 2.8 .
Ik zal vandaag ook eens op wat andere zenders een chk doen.
Geplaatst:
Citaat:

swap -l > geeft aan hoeveel swap er gebruikt wordt.

Een swap? Die heb je echt niet nodig. Werkt hier prima zonder swap. Het enige wat ik jammer vind is dat als je de plugin handmatig start dat je geen progressie bar of iets dergelijks ziet... Want het lijkt er dan net op of de box gecrashed is...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Miro
Wacht op Nabilo BH 0.12 xmltv EPG voor 1 minut .

Waneer komt die uit?
Is ook alweer best oude image ondertussen

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: guppje29
heb laatste versie hier op nablio draaien en werkt super.

Dit heb ik gisteren ook geprobeerd en dat werkte idd prima, geen crash maar wel crash als ik dan de videobestanden wil afspelen.

Dus van armoede weer Milo erop geinstalleerd. Ik heb er gisteren geen plugins opgezet, ook geen epg importer en tot vanmorgen geen crashes meer gehad. vanmorgen heb ik dan weer de recentste epg plugin uit milo z'n feed erop gezet. Even kijken wat dit geeft in de loop van de dag of na vannacht.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ik krijg inderdaad foutmeldingen in de laatste Pli tijdens de installatie. Als ik die Python toevoegingen installeer, gaan er 2 goed. De derde geeft de volgende foutmelding "Installing Python-compression to root

Nothing to be done

ERROR: cannot satisfy the following dependencies for python-compression: python-zlib"

Weet iemand daar soms een oplossing voor ?

Geplaatst:

Hier werkt het nu goed met de laatste file van milo,en ik heb de tijd in xlmtv.dat op 0100 gezet.

Had eerst dubbele tijden erin staan,nu niet meer.

Ik had oude epg_new.dat gewist.

Toen dreambox helemaal opnieuw gestart.

Daarna de epg file via de plugin weer laten downloaden/inlezen.

Toen dat klaar was heeft ie de GUI opnieuw gestart.

En toen was alle epg goed t/m vrijdag.

Mijn dank aan de makers van de plugin.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Keep it Cool
ik krijg het niet voor elkaar om de EPG te krijgen op de 800 met newmigma 2.8, op de 8000 werkt het prima

Heb de laatste versie erin gezet en de tijd gisteren op +0100 gezet vanmorgen een check gedaan op NED1 alle journaals van 20.00 uur staan ook op 20.00 uur tot vrijdag a.s.

welke versie heb je gebruikt?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

swap -l > geeft aan hoeveel swap er gebruikt wordt.

Een swap? Die heb je echt niet nodig. Werkt hier prima zonder swap. Het enige wat ik jammer vind is dat als je de plugin handmatig start dat je geen progressie bar of iets dergelijks ziet... Want het lijkt er dan net op of de box gecrashed is...

Beter nog, dat irritante schermpje weg en gewoon op de achtergrond laten draaien.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ptje
Ik krijg inderdaad foutmeldingen in de laatste Pli tijdens de installatie. Als ik die Python toevoegingen installeer, gaan er 2 goed. De derde geeft de volgende foutmelding "Installing Python-compression to root
Nothing to be done
ERROR: cannot satisfy the following dependencies for python-compression: python-zlib"

Weet iemand daar soms een oplossing voor ?

Eert de python-zlib installeren, daarna de andere en als laatste de xmltv-plugin.
gebruik je de laatste versie 0.8.2 van de xmltv-plugin?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Keep it Cool

welke versie heb je gebruikt?

Had toen ik het bericht schreef 0.8.1 erin staan mar heb vanmorgen 0.8.2 erin gezet las n.l. een paar postings hierboven van een plaats genoot dat het daarmee ook werkte wel de tijd weer op +0100 gezet.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ptje
ERROR: cannot satisfy the following dependencies for python-compression: python-zlib

Hier het setjes met zlib erbij. Ennuh, niet bij mij klagen maar bij je imagebakker. Die had ze in de feed moeten zetten.

python_ipks.zip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen