Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 via menu -> Applicaties en dan op groene knop drukken "download" dan kom je in de feeds van de image die je op dat moment draait. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Ter info : EPG op VijfTV en Vitaya gaan momenteel slechts tot vrijdag 16/10, hopelijk wordt dit spoedig hersteld door bronverstrekker. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
allez l'om Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 inmiddels heb ik het werkend op de 800, vraag me niet hoe, maar gisteren werkte het opeens. Ander issue (op de 8000) is dat de epg soms verdwijnt als ik een tijdje naar een ziggo zender heb zitten kijken, lijkt erop dat dan alleen de ziggo epg nog aanwezig is. Wat hieraan te doen? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik heb geen ervaring met de mix van een kabel- en satelliettuner in dezelfde ontvanger. Hoe gaat dit voor de zenders zoals ned1, etc die met beide tuners ontvangen kunnen worden. Kies je dan een ander boeket hiervoor? Als dit dezelfde zender is als dat je gebruikt voor de satelliet dan kan ik me voorstellen dat Ziggo EPG over de bestaande geschreven wordt. Zo vraag ik me ook af of het mogelijk zou zijn zelfs de now/next te kunnen uitschakelen voor CDS en TVV. Ik heb al voorgesteld om ook een EPG klaar te zetten voor kabelgebruikers. maar dan heb ik wel de zender ID's nodig die in gebruik zijn en deze kunnen enkel kabeltuner gebruikers mij bezorgen om ze te koppelen aan de EPG data. Ik maak hiervoor dan een aparte xmltv.dat voor. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
flugel Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Klopt, voor het kiezen van een zender van bijv. Digitenne of Kabel kies je een ander bouquet. Mits je dit hebt aangemaakt hiervoor. De epg word niet overschreven, maar je gebruikt de epg die word door desbetreffende provider. 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Catastrofus Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec Ik heb geen ervaring met de mix van een kabel- en satelliettuner in dezelfde ontvanger. Hoe gaat dit voor de zenders zoals ned1, etc die met beide tuners ontvangen kunnen worden. Kies je dan een ander boeket hiervoor? Als dit dezelfde zender is als dat je gebruikt voor de satelliet dan kan ik me voorstellen dat Ziggo EPG over de bestaande geschreven wordt. Zo vraag ik me ook af of het mogelijk zou zijn zelfs de now/next te kunnen uitschakelen voor CDS en TVV. Ik heb al voorgesteld om ook een EPG klaar te zetten voor kabelgebruikers. maar dan heb ik wel de zender ID's nodig die in gebruik zijn en deze kunnen enkel kabeltuner gebruikers mij bezorgen om ze te koppelen aan de EPG data. Ik maak hiervoor dan een aparte xmltv.dat voor. ID = service reference? Volgens mij wel gezien de xmltv.dat. Zo ja, dan wil ik dat wel doen... Wel een heidens werk maar goed. Maar hoe kan ik beide verwerken dan? Want de namen zijn dan hetzelfde. Of snap ik het niet en is dit onzin? Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
aardbeì Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Rytec Ik heb geen ervaring met de mix van een kabel- en satelliettuner in dezelfde ontvanger. Hoe gaat dit voor de zenders zoals ned1, etc die met beide tuners ontvangen kunnen worden. Kies je dan een ander boeket hiervoor? Als dit dezelfde zender is als dat je gebruikt voor de satelliet dan kan ik me voorstellen dat Ziggo EPG over de bestaande geschreven wordt. Zo vraag ik me ook af of het mogelijk zou zijn zelfs de now/next te kunnen uitschakelen voor CDS en TVV. Ik heb al voorgesteld om ook een EPG klaar te zetten voor kabelgebruikers. maar dan heb ik wel de zender ID's nodig die in gebruik zijn en deze kunnen enkel kabeltuner gebruikers mij bezorgen om ze te koppelen aan de EPG data. Ik maak hiervoor dan een aparte xmltv.dat voor. ID = service reference? Volgens mij wel gezien de xmltv.dat. Zo ja, dan wil ik dat wel doen... Wel een heidens werk maar goed. Maar hoe kan ik beide verwerken dan? Want de namen zijn dan hetzelfde. Of snap ik het niet en is dit onzin? Gert. valt wel mee hoor, dat heidens karwei. tip: 1. Maak een vers leeg bouquet aan 2. zet daar de zenders in die je mee wilt nemen bij de epg 3. kijk in /etc/enigma2 wedden dat je daar een userbouquet vindt met een hele nieuwe datum en precies de service-id's die je nodig hebt dan is het alleen nog een kwestie van even aangeven welke zender bij welk id hoort, da's ff typewerk maar geen breinbreaker aangezien in het bouquet de zenders in dezelfde volgorde staan in het file als op je scherm mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Rytec Ik heb geen ervaring met de mix van een kabel- en satelliettuner in dezelfde ontvanger. Hoe gaat dit voor de zenders zoals ned1, etc die met beide tuners ontvangen kunnen worden. Kies je dan een ander boeket hiervoor? Als dit dezelfde zender is als dat je gebruikt voor de satelliet dan kan ik me voorstellen dat Ziggo EPG over de bestaande geschreven wordt. Zo vraag ik me ook af of het mogelijk zou zijn zelfs de now/next te kunnen uitschakelen voor CDS en TVV. Ik heb al voorgesteld om ook een EPG klaar te zetten voor kabelgebruikers. maar dan heb ik wel de zender ID's nodig die in gebruik zijn en deze kunnen enkel kabeltuner gebruikers mij bezorgen om ze te koppelen aan de EPG data. Ik maak hiervoor dan een aparte xmltv.dat voor. ID = service reference? Volgens mij wel gezien de xmltv.dat. Zo ja, dan wil ik dat wel doen... Wel een heidens werk maar goed. Maar hoe kan ik beide verwerken dan? Want de namen zijn dan hetzelfde. Of snap ik het niet en is dit onzin? Gert. valt wel mee hoor, dat heidens karwei. tip: 1. Maak een vers leeg bouquet aan 2. zet daar de zenders in die je mee wilt nemen bij de epg 3. kijk in /etc/enigma2 wedden dat je daar een userbouquet vindt met een hele nieuwe datum en precies de service-id's die je nodig hebt dan is het alleen nog een kwestie van even aangeven welke zender bij welk id hoort, da's ff typewerk maar geen breinbreaker aangezien in het bouquet de zenders in dezelfde volgorde staan in het file als op je scherm mvrgr Ik heb enkel die zendernamen nodig, maak idd gewoon een boeket aan en noem hem ziggo of UPC en stuur mij die settingslijst door, liefst in Enigma2 uitvoering (lamedb). Normaal gezien kan ik dan verder daarmee. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Catastrofus Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Rytec Ik heb geen ervaring met de mix van een kabel- en satelliettuner in dezelfde ontvanger. Hoe gaat dit voor de zenders zoals ned1, etc die met beide tuners ontvangen kunnen worden. Kies je dan een ander boeket hiervoor? Als dit dezelfde zender is als dat je gebruikt voor de satelliet dan kan ik me voorstellen dat Ziggo EPG over de bestaande geschreven wordt. Zo vraag ik me ook af of het mogelijk zou zijn zelfs de now/next te kunnen uitschakelen voor CDS en TVV. Ik heb al voorgesteld om ook een EPG klaar te zetten voor kabelgebruikers. maar dan heb ik wel de zender ID's nodig die in gebruik zijn en deze kunnen enkel kabeltuner gebruikers mij bezorgen om ze te koppelen aan de EPG data. Ik maak hiervoor dan een aparte xmltv.dat voor. ID = service reference? Volgens mij wel gezien de xmltv.dat. Zo ja, dan wil ik dat wel doen... Wel een heidens werk maar goed. Maar hoe kan ik beide verwerken dan? Want de namen zijn dan hetzelfde. Of snap ik het niet en is dit onzin? Gert. valt wel mee hoor, dat heidens karwei. tip: 1. Maak een vers leeg bouquet aan 2. zet daar de zenders in die je mee wilt nemen bij de epg 3. kijk in /etc/enigma2 wedden dat je daar een userbouquet vindt met een hele nieuwe datum en precies de service-id's die je nodig hebt dan is het alleen nog een kwestie van even aangeven welke zender bij welk id hoort, da's ff typewerk maar geen breinbreaker aangezien in het bouquet de zenders in dezelfde volgorde staan in het file als op je scherm mvrgr Dus ik ga ervan uit dat: service-id = service reference. aardbei, bedankt voor de tip! Ik kan me herinneren dat de picons ook via de service reference gaan en daar zijn 2 versie's van: ziggo oost (voormalig @home, daar zit ik) en ziggo west (voormalig casema/multikabel). Ik kan uiteraard alleen die voor voormalig @home gebied leveren. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Rytec Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec Origineel bericht van: guppje29 heb laatste versie hier op nablio draaien en werkt super. Dit heb ik gisteren ook geprobeerd en dat werkte idd prima, geen crash maar wel crash als ik dan de videobestanden wil afspelen. Dus van armoede weer Milo erop geinstalleerd. Ik heb er gisteren geen plugins opgezet, ook geen epg importer en tot vanmorgen geen crashes meer gehad. vanmorgen heb ik dan weer de recentste epg plugin uit milo z'n feed erop gezet. Even kijken wat dit geeft in de loop van de dag of na vannacht. Even ter info: Nadat ik dus Nabilo erop heb gehad (blijkt dat je in nabilo een andere skin dan standaard moet gebruiken om geen crashes te hebben in epgimport en videobestanden kijken, dit terzijde want hoorde ik vandaag pas) heb ik dus Milo er weer opgezet waar toch mijn voorkeur naartoe gaat. En dus geen crashes meer nu, ook niet met deze versie van xmltv importer. Zou het dan kunnen dat er toch nog ergens iets is blijven hangen van vorige installaties totdat ik een andere image er even op gehad heb? Maar is ook wel vreemd omdat ik Pli ook al geprobeerd had intussen. Maar goed, nu draait ie voorlopig stabiel. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
skippie1770 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 heb voor de 1ste x Milo geinstalleerd alsook de nieuwe plugin. En het werkt perfect. Zéér goed werk voor de makers van deze plugin ALSOOK Rytec, die ons voorziet van het meest volledige epg bestand voorhanden én Milo voor het prachtige image natuurlijk. Prachtig werk, proficiat. Eén opmerking : ik woon in Engeland en om de juiste uurtabel te hebben hier moet ik op +0100 zetten. dank aan de makers Heb nu wel een probleem dat mijn externe harde schijf niet werkt via usb, esata werkt sowieso niet, althans voor een korte periode wel, dan niet meer. Enige suggestie voor mijn harde schijf ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen