Ossie Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 hallo luitjes ik heb op aanraden van zilverduck een nabiloo image in mijn dream500 gezet en dat loopt echt toppie. ik had eerst Pli jade3 erop staan en dan kon ik bij de zenders discovery science discovery travel en discovery world de ondertiteling aan zetten doormiddel van de audio knop in te drukken op de AB en dan de subtitels op dutch te zetten maar in de nabiloo image werkt het niet ik kan wel dutch kiezen maar er komen geen ondertitels weet iemand hier misschien een op lossing voor
Ossie Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: 8531nx gsub Ja is een oplossing maar in pli de ondertiteling aanzetten via de audio knop dan zijn de letters gelijk van het goede formaat en met gsub vind ik die letter types niet zo goed en vaak staan er hele vreemde letters tussen
Hoeba Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Terug naar Pli, met oudere CCcam, die minder ruimte inneemt? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Ossie Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: Hoeba Terug naar Pli, met oudere CCcam, die minder ruimte inneemt? En gaat dat dan echt werken zonder vaststaan enzo alleen maar omdat de CCcam dan kleiner is
Gast pieterg Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: Ossie Origineel bericht van: Hoeba Terug naar Pli, met oudere CCcam, die minder ruimte inneemt? En gaat dat dan echt werken zonder vaststaan enzo alleen maar omdat de CCcam dan kleiner is ik kan niks garanderen. Maar volgens mij hoort een 500 gewoon stabiel te draaien.
Ossie Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2009 ik heb nu de Pli max var erin en volgens mij draait dit beter. Nog geen hapering gezien hoop dat het nu goed gaat kunnen we eindelijk weer eens normaal tv kijken
Ossie Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2009 nou toch maar weer terug gegaan naar nabiloo draait toch beter dan pli maar dan blijf ik het probleem houden met de ondertitels. Waar zit dat toch in dat die ondertitels wel werken met pli en niet met nabiloo via de audio knop en dan ondertitels op dutch zetten. Ik kan wel gsub nemen maar ik vind die ondertitels niet goed en er zitten heel vaak vreemde letters en woorden in. Is iemand die weet hoe ik het wel werkend krijg.
zilverduck Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Wat de ondertiels betreft Met nablio werkt het doormiddel van de teletext knop indrukken, en direckt daarna pijl naar boven, of naar beneden indrukken.Ps:dan kun je uit verschillende talen kiezen.waaronder ned.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen