Ga naar inhoud


incubus 0.93 geeft geen beeld meer op 23.5° Vertikaal?


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Hi guys,

 

we hebben hier al met 3 mensen een raar voorval.

sedert een dag deze week hebben een aantal mensen totaal geen beeld meer met kathrein en incubus 0.93.

 

dit enkel op de zenders die vertikaal zitten op 23.5°.

alle HD zenders en SD doen het niet.(enkel de Horizontale)

 

kan iemand van jullie die ook incubus 0.93 gebruikt en voordien beeld had op :

een hd

discovery hd

ngc hd

discovery science

 

eens kijken of je nu nog beeld hebt?

 

we horen het graag zodat we kunnen kijken wat er kan veranderd zijn aan het signaal.

Want aan incubus is niets veranderd....dus kan het maar tv-vl & canal + nl zijn die "misschien iets" veranderd hebben.

 

alvast bedankt voor enig antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Leike,

 

klopt, ik heb nog beeld met mbox als test en ik had beeld in deze week met incubus.

 

dus er moet iets veranderd zijn bij tvvl en c+nl.

maar wat?

 

heeft er iemand een clue?

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik via de webinterface naar incubuscamd kijk dan komen daar ook geen codes voorbij er staat 0000000000000000

het lijkt wel of het alleen om zenders betreft waar de Ecm PID begint met 00064

 

het gesprek (ook astra3 vertikaal) heb ik gewoon beeld

pid 000711

 

consumentenbond ( 000643 ) geen beeld

sport 1.2 ( 000714 ) wel beeld

 

(betreft hier intern cardsharen)

nokia mediamaster 9600

Kathrein UFS-910 e2 AAF

dreambox 500

Dreambox 7000 darkstar2

dreambox 8000 openPLi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: collector

consumentenbond ( 000643 ) geen beeld

Ik ook niet en niemand niet. Die zender bestaat niet eens.. laugh

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satmann,

 

Hier idem dito vanavond omstreeks 17:30hr op de door jouw genoemde zenders. Echter ook geen beeld op meerdere zenders op astra 19East zoals nl1 rtl4 sbs6 etc. Later deze avond omstreeks 20:00 hr wel weer beeld op de 19East zenders en bijv wel op discovery hd maar niet discovery sience.

 

groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
Hallo Satmann,
Hier idem dito vanavond omstreeks 17:30hr op de door jouw genoemde zenders. Echter ook geen beeld op meerdere zenders op astra 19East zoals nl1 rtl4 sbs6 etc. Later deze avond omstreeks 20:00 hr wel weer beeld op de 19East zenders en bijv wel op discovery hd maar niet discovery sience.
groeten Joop

Momenteel functioneren alle genoemde kanalen bij mij, dus ook de themakanalen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07,

 

kan je eens kort zeggen wat je gebruikt als :

* image (flash of ba, welke image)

* incubus 0.93?

* uw interne server cccam versie?

* welke settingslijst gebruik je?

 

je kijkt toch wel degelijk op de kanalen die zich bevinden op 23.5° Vertikaal?

(een hd, discovery hd, ngc hd, discovery science)

 

want tot nu zijn we op dit forum en andere forums toch al met een kleine 100 man die niets meer kunnen nemen met de AAF image zowel flash als BA met incubus 0.93 met versie Cccam 2.1.1 en 2.1.2.

dus jij bent een uitzondering die misschien wel één ding anders heeft.

 

alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann

dus jij bent een uitzondering die misschien wel één ding anders heeft.
alvast bedankt.

Nou, ik vrees ook dat we langs elkaar heen praten. Ik kijk gewoon met een Clarke-Tech ontvanger en heb alle kanalen. Dus geen poespas ertussen. misschien is dat het misverstand. Het was slechts mijn bedoeling te bevestigen dat er geen problemen met de kanalen zelf zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satmann,

 

Ik heb sinds gisteren avond nu eigenlijk helemaal meer geen beeld op cd zenders muv van schlagertv sinds gisterenavond +/-20:00 uur. Tot +/- 19:30 liep het als een trein muv van de eerder door jouw genoemde kanalen in je eerste posting in dit topic. Op m'n db7020 met laatste pli en cccam 2.12 loopt alles correct echter op de kathrein lsd met incubus 0.93 is het resultaat 0,0. Beiden gebruiken hetzelfde kaartje.

Hoe zijn jouw resultaten?

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

joop001,

 

ik heb via mijn kathrein incubus0.93 alle zenders die mijn kaartje tv-vlaanderen heeft op uitzondering van alles zenders die op 23.5°Vertikaal zitten

en dat zijn oa : een hd, discovery hd, ngc hd, discovery science

 

maar dat jij totaal niets meer hebt, dat heb ik nog niet...hopelijk ook nooit.

 

heb je die wel allemaal nog op je dm?

ik heb mijn kaartje altijd in mijn eigen intern serverke dm800 hd met cccam 2.1.1

de 3 kathreins kunnen alle zenders nemen uitgezonder die 23.5 dus.

 

heb je FTA zenders nog op je kathrein?

 

ik gebruik de laatste summer dream op alle 3 en geen problemen met de rest van de zenders.

 

check effen je Cccam.cfg file of je incubus.cfg of daar wel nog alles goed staat.

 

ik ben nog altijd volop op zoek naar wie de oorzaak weet en de oplossing :-)

 

zodra ik het weet post ik het zeker hier.

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satmann,

 

om omstreeks 16:45hr had ik weer beeld op een groot aantal zenders behalve discovery sience. Dus wel bijv discovery hd maar bijv niet ngc hd.

 

op mij db 7020 blijft alles wel lopen evenals op de Relook 400. Het e.e.a. zit op een schotel met twin lnb's waarbij de kathrein is doorgelust via de DB en die aansluiting is goed heb ik ook getest. De FTA zenders blijven goed werken (BVN en bijv de duitse zenders etc) dus een fout in de schotel opstelling sluit ik uit.

 

De CFG van beide heb ik ook nagekeken en die lijken goed. Dit lijkt bevestigd te worden doordat er nu wel weer beeld is op vrijwel alles wat licht zou moeten geven.

 

Wat mij des te vreemder voorkomt is dat ik nu bijv wel weer beeld heb history hd terwijl ik eerder daar geen beeld had. Zonder dat ik daar iets voor heb veranderd. Zo zie je maar weer het blijft een verrassende hobby:-).

 

Als ik ergens achter kom dan zal ik ook zeker van mij laten horen.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop,

 

ik snap niet dat het weer werkt bij jou.

 

allemaal maar heel raar die incubus.

ps. check nog eens het kanaal een hd die kan je in NL ook nemen denk ik.

 

en check nog eens dat discovery hd die jij kan nemen wel effectief de 23.5 is op vertikaal?

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satmann,

 

Inderdaad het is een groot raadsel (op het leven na dan). Maar Discovery hd is degene van 23,5 V en gaat vrolijk open. Een hd doet het niet evenals discovery sience en ngchd. Dus ja zeg het maar ik begrijp er niet veel van. Als ik in de loop van de week even tijd en de energie heb, dan zal ik er wat meer tijd aan besteden en proberen rapper te reageren.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

enfin,

 

effen nog gelogd met incubus en het ziet er naar uit dat deze dus een probleem heeft met de 23.5 vertikaal zenders.

 

alle zenders geven deze fout melding

 

Code:
cam[di:1]: Initializing EMM-S processor...cam[di:1]: Waiting for card-server to become ready...cam[di:1]: Initializing EMM-U processor...cam[di:1]: Waiting for card-server to become ready...cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Demux timeout. Restarting filter.cam[di:1]: Client disconnected.cam[di:1]: Decoder stopped for:SID:1b76, NS:00eb0000, TSID:0c88, ONID:0003, PMT PID:01e2, DM:2, DMX:0cam[di:-]: Invalid message. Ignoring service request.

 

op andere zenders loopt het goed.

 

dus het wordt wachten op een nieuwe versie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...