Neptunus Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Kunnen diegenen die om PM vragen dat ook via PM doen? Deze berichten voegen weinig aan deze draad. Overigens lijkt het mij relevant en verantwoord om op een gegeven moment in een lopende discussie het merk te noemen, het is wat anders dan het merk te noemen in een eerste bericht. Je vraagt toch naar gebruikerservaringen, daarbij valt nauwelijks te ontkomen aan het noemen van het merk. Zolang dit onlosmakelijk aan de vraagstelling verbonden is lijkt het mij geen reclame. Maar ik kan het mis hebben. Let op: ik heb het over het merk, niet over de webshop, via het merk moet een verkoopkanaal te vinden zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Haakneus Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Dit is um ga ik hier mee wegkomen?? VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
yourlaur Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Heb zelf enkele maanden geleden een IDE-SATA converter van Digitus besteld, deze past precies in de 7025+ in combinatie met een 2,5 HD van 1 TB. yourlaur
Gast Jeronym Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 jemig mensen, moet nou echt alles verwijderd worden wat maar een merknaam in zich heeft? Ik probeer informatie te vinden over hoe ik een SATA harde schijf in kan bouwen en alles wat ik vind op dit forum zijn nietzeggende draden over PM's en verwijderde reclame... lekker behulpzaam! jammer dat dit mijn eerste bericht is... doe mij die pm dan ook maar.
JanC Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 @Jeronym Je hebt een PM ontvangen. XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1
Beobuddy Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Mag ik ook een pm? Alvast bedankt JanC! DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Origineel bericht van: Neptunus Kunnen diegenen die om PM vragen dat ook via PM doen? Deze berichten voegen weinig aan deze draad. dus zonder hier publiek te bedelen om PM en PM ook nog gaan zitten bevestigen het is net zo ongewenst als reclame maken On Topic: die sata ide adapters zijn niet bij elke winkel te koop... dat is helemaal waar (hetgeen je schrijft) maar waar is OOK dat je geen heel grote expert hoeft zijn om type en of model van bepaalde fabrikanten te vinden in de internet zoekmachines "zoals google" eigenlijk zou je sateliethandelaar die je de dm 70(XX) heeft verkocht een dergelijk accessoire kunnen bezorgen... en vooral voor weinig geld want per bundel verkoop is zo'n bestelformulier voor hem en het doorschuiven aan de klant eigenlijk ook lucratief. ik vind er massa's bij aanbieders via internet als je verzendkosten voor een enkele duurder is dan het tool zelf dan is dat uitermate vervelend waarom anderen dat niet vinden (zoals ik met een sata ide adapter zoek-opdracht) is me een raadsel. GEEN PM ik geef geen zoek cursus ciao Beef Wellington of gewoon Rosbief
Neptunus Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Overigens heb ik mijn situatie maar weer teruggebracht naar IDE ofwel PATA. Ik kreeg toch regelmatig melding dat er geen harddisk aanwezig was, op deze wijze zijn er ook opnames de mist in gegaan en als ik ergens een hekel aan heb...... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Kabeltje87 Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik kan het argument van geen reclame begrijpen. Ook is het een feit dat niet alle adapters even goed werken. Waarom kan er dan geen merk en type vermeld worden dat wel werken, zonder reclame voor verdelers en of winkels? De bedoeling van het forum is toch informatie uitwisseling. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
antonlamers Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2009 Dit staat er in d ePM vna JanC: Ik heb ze gekocht bij een van orgine duits electronica-warenhuis, beginnen met een C, bestelnummer: 974497 - 89, kost 15,99. Heb ze in een 7tal DB's 7025 ingebouwd met 2 Tb harde schijven, werkt prima. Suc6 Jan Krijg de goede naam er toch niet ingeschreven, hopelijk snap je wat ik bedoel. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Neptunus Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 Ik kan het argument van geen reclame begrijpen. Ook is het een feit dat niet alle adapters even goed werken. Waarom kan er dan geen merk en type vermeld worden dat wel werken, zonder reclame voor verdelers en of winkels? De bedoeling van het forum is toch informatie uitwisseling. Willy Ik heb hierover contact gehad met een mod. Het merk en type van de converter mag wel degelijk genoemd worden maar niet de webshop of winkel. Met het merk en type kan je dan zelf een verkooppunt zoeken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
antonlamers Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Zijn deze converters ook te gebruiken icm met een 3,5" schijf? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 zoek en gij zult vinden DIGITUS ATA 133 to SATA 150 Konverter DS-33151 en ja voor 3,5inch Beef Wellington of gewoon Rosbief
antonlamers Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Geplaatst: 20 februari 2010 Hoe heet zo'n ide female/male precies? zo kan ik zoeken waar ze die hebben. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 uh ja sorry maar daar is het een sata angle connector / sata haakse connector elders is het een serienummer en bij de derde ligt het zonder enkele beschrijving in de rekken teveel mogelijkheden die ik je liet zien aan de hand van het afbeeldinkie is te koop bij menig e-shop het beste is zelfs hem gewoon te bellen en het linkje te geven naar de afbeelding meer mag er hier wegens de regels niet worden weergegeven. ciao Beef Wellington of gewoon Rosbief
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen