Ga naar inhoud

[Vista] Bluetooth storing "detectie van service mislukt"

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laptop Toshiba Satellite A350 Windows Vista.

Elke keer als ik een telefoon wil zoeken via de bluetooth interface van Windows Vista, vind hij hem wel maar naar het selecteren van het `apparaat`nokia 6681 of N86 of zelfs een N97 krijg ik steeds de melding ´detectie van service mislukt´ en kan dus niks.

Is dit een Vista probleem of ...... ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Lijkt me meer een lokaal probleem.

Kijk eens of er nieuwe drivers voor je bluetooth zijn, of herinstalleer deze. Staan alle settings goed?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Laptop is 2 maanden oud, echter toch nog eens het bluetooth opnieuw geinstalleerd, jammer genoeg nog steeds het zelfde probleem mad

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Checkin
Laptop is 2 maanden oud, echter toch nog eens het bluetooth opnieuw geinstalleerd, jammer genoeg nog steeds het zelfde probleem mad

2 maand oud? Brakke hardware? Ga er eens mee terug naar de winkel... zit toch garantie op? En mijn inziens als je de sofware een keer opnieuw geinstalleerd hebt zou ik er niet teveel mee klooien omdat hij nog zo nieuw is. Daarnaast is het misschien maar een simpele setting en dat is altijd lastig te zien aan de andere kant van het forum smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Checkin

Volgens mij lijkt het wel, alsof je 'devices' nog niet gekoppeld zijn met je Laptop.

Probeer het eens omgekeerd:

Zorg dat bluetooth aanstaat op de laptop, en ga met je mobiel zoeken naar bluetooth apparaten, vervolgens zie je je laptop staan in de lijst met gevonden apparaten, maak hiermee verbinding vanaf je mobiel, en vervolgens zie je een venstertje verschijnen met bv, mobiel probeert verbinding met deze computer te maken, sta dit vervolgens toe, waarschijnlijk wordt er gevraagt om een pincode, verzin deze zelf, bv 0000, en voer deze op laptop, als op de mobiel in.

Als ze gekoppeld zijn, moet je wel de services kunnen detecteren.

Succes
Geplaatst:

Download PC-software en stuurprogramma's.van de Nokia site op je laptop anders werkt het niet denk ik

Modem drivers.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen