iemand Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Zijn er nog speciale "Hardware" vragen, dan graag een PM ! Ik heb nog een paar dagen om me dan daar op voor te bereiden ;-) gr. Erik
Fredo Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Ik zal niet komen daar er in Utrecht HCC dagen zijn waar ik gewenst ben. Veel plezier en leerzaam samen zijn. Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
bigtwin Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Beste iemand, Zoals ik al eerder had aangegeven, is het voor mij interessant om het Tune Failed probleem te behandelen, daar het volgens mij één op één met je hardware te maken heeft. Is het de uitrichting, de hardware (LNB/switches/kabels/connectoren/tuner module) zenderlijsten, tuner config in de dreambox of wat dan ook... Is het daarnaast aan te bevelen om voor de ontvangst van HD zenders bepaalde LNB's en/of switches wel of niet te gebruiken. Groeten en tot binnenkort... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
rinlin Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 Iedereen hartstikke bedankt voor de gezellige open dag vorige week. Alle presentaties (en foto's) staan op de website van de transponder, www.***ongewenste_url*** Met een microfoon is ook het geluid opgenomen, dus alles is nog een keer na te lezen / luisteren. Tot een volgende keer! Rinus 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
bliksem Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 graag gedaan was een leuke dag. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
bigtwin Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Alle presentatoren bedankt voor het verzorgen van deze interessange verhalen, en Rinlin bedankt voor het organiseren van deze dag. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast DreamSat06 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: rinlin Iedereen hartstikke bedankt voor de gezellige open dag vorige week. Alle presentaties (en foto's) staan op de website van de transponder, www.***ongewenste_url*** Met een microfoon is ook het geluid opgenomen, dus alles is nog een keer na te lezen / luisteren. Tot een volgende keer! Rinus De presenatie Diseq&schakelingen.pdf bleek niet goed geconverteerd te zijn naar het PDF formaat (slechts 1e gedeelte geconverteerd en het tweede gedeelte niet). Nu is de prestatie WEL goed geconverteerd in .pdf Zie groet
alx Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Heel leuk, die foto's enzo. Wat mij opvalt: het lijkt geen hobby voor jeugdigen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
chrisch Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Wat een gave presentaties, fijn dat jullie ze online hebben gezet! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen