Ga naar inhoud


Geheugen Hss 1000


winwiz

Aanbevolen berichten

Ik wil het nu wel eens weten!!!

 

Ik lees het een en ander over spontane resets, niet onthouden van instellingen problemen met de EPG en/of teletekst en meer van dat soort zaken.

 

Vermoedelijk komt een en ander door het vullen van de geheugenkanalen in combinatie van een van de patchen. Zelf loop ik ook tegen het een en ander aan. Ik heb tijden met een monoblock gewerkt met vooral ook problemen met de EPG. Met wat experimenteren kwam ik (en inmiddels enkele anderen) er achter dat het opschonen van de settingslijst dit euvel kon verhelpen. Als je zo ongeveer rond de 800 kanalen (+ ongeveer 300 radio) maximaal bleef deed alles het perfect.

 

Ik ben nu draaibaar en daar is een van de eigenschappen van dat je settingslijst groter wordt. EPG begint daardoor weer te haperen en er duiken van die spontane resets op. Aangekomen bij ongeveer 1200 tv en 500 radio kanalen wil hij gewoon niet verder. Bij een transponderscan vindt hij niets meer of er gebeurt gewoon helemaal niets. Haal je er nu eerst een aantal kanalen uit werkt een transponderscan wél!! Ik kan niets anders concluderen dat het maximum is bereikt. Dit alles met maart patch.

 

Ik ben dus benieuwd of er mensen zijn die de originele firmware gebruiken en, desnoods met een MM of anders, deze geheugen problemen niet hebben.

 

Het gaat mij er niet om om alles wat ik tegenkom in de settingslijst te zetten, maar het is wel lekker om wat meer speling te hebben zodat je nette zaplijsten kunt maken. We hebben immers maar één favorieten lijst.....

 

De geadverteerde 4000 kanalen maakt hij in ieder geval mét patch niet waar. Heel graag jullie ervaringen.... het kan een hoop vreemde "gedragsstoornissen" verklaren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel je weet nooit. Misschien dat anderen, met een gepatchte versie, meer succes hebben met een draaibaar systeem. Ik ben bang dat dat er meerderen zijn die tegen deze limiet aanlopen. Misschiem hebben ze heel niet in de gaten dat ze zelf niets fout doen, maar dat de ontvanger problemen gaat geven.

 

Dus bij deze een tweede vraag. Lopen jullie ook tegen deze limieten aan???

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...