Mr_Virtual Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Hallo, Ik ben nu al een hele tijd bezig, en hoop dat iemand mij nog meer tijd kan besparen. Ik zit met het volgende; Ik gebruik de Fabrieksimage van de DM800HD, maar daar zit geen CCcam op. Hoe kan ik dit erop zetten. Graag in Jip en Janneke taal uitleggen, a.u.b. Dank je wel
vGnp Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Waarom geen Milo ? Daar zit CCcam standaard in. En op de website staat in J&J taal wat te doen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
nlrela Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Heel eenvoudig: 1. Kopieer CCcam naar .../usr/bin/ en stel de rechten op 755 in 2. Kopieer CCCam.cfg, CCCam.channelinfo, CCCam.prio en CCCam.providers naar .../etc/ en stel de rechten op 755 in 3. Wijzig de file bootup in .../etc/init.d/ van echo 22 > /proc/progress /usr/bin/wdog /usr/bin/dccamd - naar echo 22 > /proc/progress /usr/bin/CCcam en de rest in de file bootup laten zoals het is .... 4. Box booten en genieten 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen