Ga naar inhoud


Cartoon Network terug bij canal digitaal


steincity

Aanbevolen berichten

Raar dat CDS dit zo doet. Gewoon uitzenden, maar alleen voor Irdeto-kijkers. Of gewoon helemaal afsluiten, of dan ook voor SECA-kijkers.

 

Ik hoop in ieder geval dat Cartoon/TCM één dezer dagen weer gewoon terugkomt. Het kan niet zo zijn dat CDS voor de lol Cartoon/TCM blijft uitzenden, daar zal vast een verassing achter zitten. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


de kanaal zal komende tijd denk ik wel omgezet worden omdat er een paar zenders van de thema pakkettransponder een andere plekje moet krijgen, omdat ze maar mpg4 gaan

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Devrim
Cartoon Network is nooit weggeweest.
De naam is gewoon veranderd naar Test97 en heeft gewoon altijd gewerkt via Irdeto. Voor mensen met een SECA kaartje is CN/TCM dichtgegaan


Vreemd! Hier zijn CN en Boomerang nooit weggeweest. Heb STB met een Seca kaartje wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
Origineel bericht van: Gerard 76
Boomerang is wel z'n NL subs kwijt.
Dus die is wel permanent weg frown
Hopen dat die via skylink terug kan komen,
als die hem tenminste heeft.

Boomerrang heeft gewoon z'n nl subs nog hoor.
Zowel in dvb vorm als txt vorm.
Volgens mij is dat tevens de aanvoer voor de kabel maatschappijen.


Waar kan ik Boomerang vinden dan? (op de verschillende "Boomerangs" heb ik géén beeld/geluid) frown

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...