Tonskidutch Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Citaat: De meeste op Nederland gerichte zenders? NEE!!!welke zijn dan niet op nederland gericht? > geloof je hebt het aantal nederlandstalige zenders in het pakket niet echt geteld in vergelijking met overige Europese providers De beste beeldkwaliteit in SD en HD? NEE !!!nooit de beste geweest en zal ook nooit gebeuren dat ze een ARD zullen overtreffen De beste geluidskwaliteit? (Dolby Digital) NEE !!!nooit de beste geweest en zal ook nooit gebeuren dat ze een ARD zullen overtreffen De goedkoopste prijs incl. op meer kaarten naar je volledige pakket kijken inclusief VRT?? NEE !!!!nooit goedkoop geweest en zal ook nooit gebeuren dat ze een SKY germany zullen overtreffen Wat is Canal Digitaal dan eigenlijk wel voor aanbieder??een commerciele club in handen van niet nederlanders welke enkel een nederlands jasje aangemeten gekregen heeft als er eindelijk in Europa een nationale grens blokkade zou worden opgeheven inzake dvb-s, dus daarmee andere providers (net als energie en dienstverlening) zouden kunnen concureren hadden we een kans enkel een kans echter als we reclame in real-HD wegstemmen en puur voor content betalen. ciao ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Eduard07 Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch als er eindelijk in Europa een nationale grens blokkade zou worden opgeheven inzake dvb-s, dus daarmee andere providers (net als energie en dienstverlening) zouden kunnen concureren hadden we een kans enkel een kans echter als we reclame in real-HD wegstemmen en puur voor content betalen. ciao ciao En dat zal de komende jaren nergens gebeuren. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: Golfdiesel Origineel bericht van: Neptunus Beeldkwaliteit is misschien niet het beste maar zeker goed te noemen. En de laatste tijd heb ik het gevoel dat NL 1 t/m 3 beter zijn geworden. Dat is niet alleen een gevoel, dat is een feit. De beelkwaliteit van Nederland 1,2 en 3 ligt iets onder die van de digitale kabel maar is zeker acceptabel te noemen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: wanderer en waar nederlanders die elders in europa verblijven danwel wonen gewoon blij mee zijn, het is hun enige draadje met nederland(se programma's), onderschat dat niet.... Niet alleen de Nederlanders in Europa hoor! Ik denk dat ondanks het vele geklaag er vele gebruikers in Nederland ook blij zijn met de satelliet. Ik hoor daar, ondanks mijn kritische houding, zeker ook bij! Het blijft een fascinerend medium en geeft ook een gevoel van vrijheid. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast wanderer Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 dank je voor je bijval, er wordt de laatste tijd wel erg veel negatief afgegeven op CDS....ook ik ben kritisch hoor...
cheapwatcher Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik ben ook zeker tevreden met CDS, maar zou graag alle HD kanalen (PO/RTL/SBS) erbij hebben. Ben bereid om daarvoor meer abonnementsgeld te betalen dan die 9,95. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Eduard07 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: wanderer dank je voor je bijval, er wordt de laatste tijd wel erg veel negatief afgegeven op CDS....ook ik ben kritisch hoor... Sluit me volledig aan bij wat je zegt. En ook ik ben (zelfs zeer) kritisch, maar als ik tegengas tegen een anti-CDS opmerking geef, word ik vaak direct in de hoek gezet van pro-CDS. Een middenweg schijnt er bij sommigen niet te zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Jij schreeuwt al als CanalDigitaal nog niet geslagen is. KLIK Vult u rustig aan !!!
Gast Invertist Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik ben ook volledig afhankelijk van CD (althans: voor de Nederlandse kanalen), en ben dus ook wat voorzichtig in mijn uitspraken. Maar wees eerlijk: CD doet er al lange tijd alles aan om negatieve kritiek te krijgen! Daarvoor sparen ze (helaas) kosten noch moeite. En nee: probeer me nu niet te verleiden weer alle problemen op te sommen. Noem dan liever de positieve zaken rond CD.
rienk Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: Invertist Noem dan liever de positieve zaken rond CD. Ben je dan sneller klaar Rienk
Eduard07 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: Johan45 Jij schreeuwt al als CanalDigitaal nog niet geslagen is. KLIK Die vat ik even niet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: rienk Origineel bericht van: Invertist Noem dan liever de positieve zaken rond CD. Ben je dan sneller klaar Lengte van de lijst zegt natuurlijk niet altijd alles. Een waslijst van akkefietjes kan lang zijn, maar het blijven dan wel akkefietjes. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Stepdriver Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Die niet werkende epg is al lang geen akkefietje meer maar een flinke tekortkoming...
RVP Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Origineel bericht van: Stepdriver Die niet werkende epg is al lang geen akkefietje meer maar een flinke tekortkoming... Welnee, totaal niet boeiend. Ik wil mooi beeld en dat leveren ze. Zo zie je maar dat niet iedereen valt over de zelfde dingen.
Gast Stepdriver Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Totaal wel boeiend, CD levert epg en dat behoren ze gewoon goed te doen. Als het negenenhalve van de tien keer niet werkt biedt het dan ook niet aan. Even wat voordelen van epg: - geen teletekst of programmagids meer nodig - opnames kunnen worden geprogrammeerd - 1 knop op de afstandsbediening vertelt je wat er nu bezig is en wat er daarna nog komt - niet zenderafhankelijk, je kunt op iedere zender de informatie van andere zenders zien - extra informatie, zoals waar de film of het programma over gaat. Als je eraan gewend bent wil je niet anders en daarom is het een gemis als het weer eens niet werkt wat errug vaak en te veel voorkomt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen