Gast MiLo Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Waarschuwing: Extreme BETA versie - kan nadelig effect op WAF hebben Hierbij een nieuwe versie van de XMLTV importer met als enige nieuwe feature dat die Enigma2 niet meer blokkeert. Terwijl de EPG binnenloopt kun je gewoon doorzappen, opnames afspelen, enzovoorts. Deze versie werkt voorlopig uitsluitend op "gepatchte" versies, dus (zover ik weet) alleen op PLI en MiLo. Op niet gepatchte images zal hij crashen. Verder is het een uitgeklede versie van 0.8.1, wat nog niet af is zit er gewoon niet in, vandaar dat hij wat kleiner is. Ikzelf heb hem nu draaien, en merkte niet echt iets op, hij bleef vlot doorgaan terwijl de import liep. Na enkele minuten is hij klaar. Ik zoek dus een paar vrijwilligers die het aandurven om deze versie te draaien, en hun bevindingen te posten. Als je problemen ondervindt, liefst de crashlog en andere output sturen! Om te testen, gewoon installeren en uit het plugin menu de EPGImport starten. Je krijgt even een tandwieltje, na een paar seconden moet hij verdwijnen en krijg je de plugin lijst weer. De import loopt dan wel, maar hij meldt het niet. LET OP: Niet NOG een keer starten!!! Hij zou ook gewoon gescheduled moeten draaien, dat heb ik nog niet getest. Nog te doen: - Config scherm maken (om starttijd enzo in te stellen) - Status weergeven (bezig, klaar, hoever...) - Pietsie efficienter maken - Ongepatchte images ondersteunen (epg.dat) enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zip
Golfdiesel Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik ga hem op mijn DM7025+ installeren met jouw image van 3 oktober j.l. Ik zal m'n ervaringen hier posten. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Golfdiesel Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Misschien een kleine aanpassing, maar één die het wel makkelijker maakt om het te installeren. Zou je er een gz of een tar.gz file van kunnen maken? Dan kunnen we het via wget direct op de dreambox downloaden en daar uitpakken en installeren. Nu moet ik eerst op de pc het zipje uitpakken en daarna via een ftp client het bestand naar de dreambox sturen om vervolgens via telnet het pakket te installeren. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
aardbeì Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 geinstalleerd en handmatig getest, gaat prima je ziet de zender-epg gevuld worden vannacht even de automatische laten lopen, meldt morgen terug of dat ook ok is mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast MiLo Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Je moet klagen bij sat4all, dat ze gewoon ipk moeten toestaan. Ik moet hem zippen omdat ik hem anders niet kan posten. Er zitten post-install acties en registratie procedures in die niet in een tar.gz kunnen worden gezet. Vandaar dat ipk nodig is om hem netjes te installeren en vooral om hem later weer te verwijderen zonder dat er iets stuk gaat. NB: Dreambox kan ook unzip, gewoon "unzip bladiebla.zip" intikken, niet echt moeilijker dan tar.gz dacht ik zo.
Golfdiesel Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo NB: Dreambox kan ook unzip, gewoon "unzip bladiebla.zip" intikken, niet echt moeilijker dan tar.gz dacht ik zo. Dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg een foutmelding. Het lukt zo ook wel hoor, ik wist niet dat ipk's niet mogen van sat4all Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast MiLo Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Dit doettie bij mij: Code: root@dm7025:/media/hdd# unzip /media/net/G@MILOX64/Dreambox/feed/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zipArchive: /media/net/G@MILOX64/Dreambox/feed/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zip inflating: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipkroot@dm7025:/media/hdd#
aardbeì Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Dit doettie bij mij: Code: root@dm7025:/media/hdd# unzip /media/net/G@MILOX64/Dreambox/feed/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zipArchive: /media/net/G@MILOX64/Dreambox/feed/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zip inflating: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipkroot@dm7025:/media/hdd# bij mij idem op een dm800root@dm800:/tmp# unzip enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zipArchive: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk.zip inflating: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipkroot@dm800:/tmp# ls 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: Golfdiesel Misschien een kleine aanpassing, maar één die het wel makkelijker maakt om het te installeren. Zou je er een gz of een tar.gz file van kunnen maken? Dan kunnen we het via wget direct op de dreambox downloaden en daar uitpakken en installeren. Nu moet ik eerst op de pc het zipje uitpakken en daarna via een ftp client het bestand naar de dreambox sturen om vervolgens via telnet het pakket te installeren. Als je wilt kun je hem zo downloaden of met wget : http://www.rytec.be/tools/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
vGnp Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Eindelijk. EPG die werkt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Apple740 Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Is ondertussen ook al de bug verholpen dat als je meerdere .dat files in etc/epgimport hebt staan, en je doet een handmatige import, dat ze dan niet allemaal daadwerkelijk uitgevoerd worden maar slechts eentje?
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 @Apple740 Ik denk dat jij wilt zeggen dat indien er meerdere datfiles in /etc/epgimport staan en ze zijn ge-enabled (1) dat ze dan juist wel allemaal opgenomen moeten worden. Van zodra je in de datfile "enable" op 0 zet doen ze gewoon niet mee. @Milo ze worden wel nog altijd ingelezen (setting radiotimes.dat bijvoorbeeld) door de plugin ondanks dat "enable" op 0 staat, dit is nog zo in versie 0.8.2 ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gait33 Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik hoop dat hij ook snel beschikbaar is voor ongepatchte image's, dan kan ik helpen testen. :D Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Apple740 Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec @Apple740 Ik denk dat jij wilt zeggen dat indien er meerdere datfiles in /etc/epgimport staan en ze zijn ge-enabled (1) dat ze dan juist wel allemaal opgenomen moeten worden. Klopt ja. Als je meer dan 1 .dat file op enable hebt staan, en je doet een handmatige import, dan wordt er slechts 1 daadwerkelijk uitgevoerd (ondanks het er in eerste instantie wel degelijk op lijkt dat allen worden uitgevoerd, er wordt namelijk meerdere malen om bevestiging gevraagd, is dit niet zo.) Het is een bekende bug die op de to-do list van Arnoldl stond, maar Arnold lijkt tussentijds gestopt te zijn met het project.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen