Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9 BETA (testers gezocht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga eerst nog een beveiliging inbouwen dat je hem geen 2x kunt starten (dat kan nu waarschijnlijk wel...)

Ik zal proberen om daarna de support voor andere images weer op te lappen - let wel, de import loopt dan in achtergrond, maar de UI reboot aan het einde blijft noodzakelijk!

Verder gaan de dat files alleen nog maar kanaallijst mappings bevatten en geen gebruikers configuratie. De dat files hoef je dan niet meer te wijzigen en kunnen dan ook automatisch worden bijgewerkt.

Voor de configuratie komt er gewoon een plugin config panel waar je kunt instellen wanneer de plugin start en welke sources hij moet gebruiken.

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Versie 0.9 gisterenavond geïnstalleerd zonder problemen op de laatste PLI (DM800HD). Manueel EPG geladen zonder problemen, volledige EPG. Heel mooi dat dit nu volledig in background loopt.

Deze morgen, na de automatische start, helaas geen EPG meer.

Even Enigma herstart en dan manueel geladen : terug volledige EPG.

Tot zover.

Geplaatst:

Manuele import gaat goed, automatisch niet. Zie in bijlage stukje logfile van de automatische import.

090auto.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Citaat:

Ik hoop dat hij ook snel beschikbaar is voor ongepatchte image's, dan kan ik helpen testen.

Het wordt tijd dat andere images ook gaan patchen -of- dat de patch gewoon in git komt, dan komt het in andere images vanzelf... Waarom enigma opnieuw opstarten als dat niet nodig is? en hiervoor een mooie plugin wat extra ballast meegeven?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

zie er allemaal leuk uit,

misschien moeten image bouwers effen zeggen aan anderen hoe een image gepatched moet worden?

want buiten die twee ken ik er maar weinig die gepatched zijn.

puik werk van de ontwikkelaars.

ik test die zodra hij op niet gepatched image kan draaien.

greetz

Geplaatst:

Da's niet "de patch", maar weer een andere (die zou ik wel makkelijk kunnen supporten, geen idee welke images dat ondersteunen).

De patch waar het hier om gaat is de "EPG Import" ook wel bekend als de "oudeis" patch (sat4all alias van de bedenker). Deze patch laat de Python code data naar de EPG cache schrijven.

Het effect van de plugin is nu dan ook dat de data echt binnendruppelt, je ziet de EPG lijst groeien terwijl hij loopt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Da's niet "de patch", maar weer een andere (die zou ik wel makkelijk kunnen supporten, geen idee welke images dat ondersteunen).

Graag hiervoor ondersteuning.
De Oozoon CVS image ondersteunt deze patch (maw is in de image ingebakken).

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Het effect van de plugin is nu dan ook dat de data echt binnendruppelt, je ziet de EPG lijst groeien terwijl hij loopt.

Hoe of waar kan je dat zien?

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Geplaatst:

af en toe eens kijken in de epg van de zenders terwijl de plugin z'n werk doet.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Die andere patch van oozoon zorg ervoor dat de complete epg.dat opnieuw ingelezen wordt. Het voorkomt feitelijk alleen een herstart van enigma. Het lijkt me beter dat DMM de oudeis patch commit (accepteert).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
af en toe eens kijken in de epg van de zenders terwijl de plugin z'n werk doet.

Kijk ik denk daar weer veeel te ingewikkeld over. wink

Verder werkt 0.9, handmatig gestart, prima bij mij.

Ga je verder nog de zenders uitbreiden of ben je bang dat het bestand te groot wordt?
UK kanalen:
Five USA
Five USA +1
Fiver
Fiver +1
Virgin 1 +1
E! Entertainment
Discovery Travel + living

Verder heel erg bedankt voor alle moeite Milo en Rytec

Dave

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen