Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9 BETA (testers gezocht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gait33
Ik hoop dat hij ook snel beschikbaar is voor ongepatchte image's, dan kan ik helpen testen. :D :D :Dwink

Waarom pas je niet Milo of Pli toe? Zijn beide zeer goede images!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

voor mij is newnigma de beste image, en die blijft er ook op staan. Heb een oudere versie van deze geweldige plugin erop staan en dat werkt prima.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Ik krijg het ipk bestand niet geïnstalleerd???

eerst het ipk bestand via dcc naar de /tmp map gezet, vervolgens telnet commando ipkg install/tmp/enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.0-r6_all.ipk gedaan, krijg ik een melding unknown subcommand enz enz.

zie ik iets over het hoofd? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik wil nog even toevoegen dat de installatie op een vers met Pli Jade3 geflashte DM800 perfect ging. De installatie deed ik via het software menu "install local package" vanuit /media/hdd/

Alle dependencies werden netjes opgehaald uit de feed. Ik had helaas wel eerst "ipkg update" gedaan op de CLI, dus het was geen helemaal standaard installatie en ik kan dus niet zeggen of dat nodig was.

Dave

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Geplaatst:

Milo

waar is die epg import patch beschikbaar?

ik ben een vaste klant van nab. images...jaja, zo moeten er ook zijn hé :-)

dus hoe meer diverse images jullie kunnen ondersteunen met de xmltv plugin, hoe beter vind ik.

als ik die patch code heb kan ik dat vragen aan de image builders van nab. om dit misschien te integreren?

thx

Geplaatst:

EPG import loopt hier goed.

Ik heb hem zo staan dat hij de EPG binnenhaalt bij het opstarten van de Dreambox.

Heel fijn dat het splashscreen verdwijnt als de import gestart is, je kan daarna gewoon verder kijken en zappen zonder problemen. Ik merk geen nadelige performance invloeden als de plugin z'n werk doet.

De automatische import heb ik nog niet getest, maar binnenhalen bij het opstarten vind ik net zo makkelijk en je krijgt daardoor denk ik ook wel een aardige spreiding van de server load waar het bestand vandaan gehaald wordt.

Ik heb twee ideeën die het misschien nog beter kunnen maken:

1)

korte melding op het scherm als de import klaar is.

2)

Een controle zodat de plugin bij het opstarten maar 1x per dag draait ofzo. Voor tests zou je dit uit moeten kunnen zetten, maar voor dagelijks gebruik zou dit mooi zijn en het reduceerd de serverload.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Gait33
Ik hoop dat hij ook snel beschikbaar is voor ongepatchte image's, dan kan ik helpen testen. :D :D :Dwink

Waarom pas je niet Milo of Pli toe? Zijn beide zeer goede images!

Ik ben ook een fan van de Nabilo image's :Dwink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Ik ga eerst nog een beveiliging inbouwen dat je hem geen 2x kunt starten (dat kan nu waarschijnlijk wel...)

Dat zit er bij deze versie in, plus wat andere kleine optimalisaties.

Volgende op de lijst is de epg_new.dat export... die is wat tricky, ik heb nog niet helemaal door hoe de data daarin ging. Weet iemand toevallig wie dat stuk gemaakt heeft (epgdat.py)?

enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.1-r6_all.ipk.zip

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo

Volgende op de lijst is de epg_new.dat export... die is wat tricky, ik heb nog niet helemaal door hoe de data daarin ging. Weet iemand toevallig wie dat stuk gemaakt heeft (epgdat.py)?

da's volgens mij Ambrosa, hij heeft ook een eigen site, google op ambrosa epg dan vindt je 'm
alleen... die site zit nu aan z'n quotum qua bandbreedte laugh

Ambrosa's e2_loadepg.py script lijkt iig als 2 druppels water op epgdat.py

EDIT: is idd Ambrosa, zie Arnold's thank's opsomming in de README.TXT uit de /etc/epgimport directory

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

Het werkt perfect bij mij! Dat de plugin het eventueel niet automatisch doet maakt mij niet uit, op deze nieuwe manier is het net zo makkelijk handmatig te doen, ze eens in de twee dagen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Citaat:

Maar Niet Alleen voor NL,maar ook voor NL.

Gekke combinatie spagetti met spagetti ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Info:

Automatische import werkt niet in de 0.9.1

Bestand wordt wel gedownload naar de dreambox maar dan stopt ie bij de converter.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen