Ga naar inhoud


Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden


chukky2

Aanbevolen berichten


C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is blijkbaar overleden aan een longembolie, ofwel bloedpropjes in de longslagaders waardoor het bloed geen zuurstof meer kan opnemen. Een collega van mij is daar ook aan overleden, een andere collega heeft het gelukkig overleeft. Beide hadden net een lange vliegreis gemaakt. Dit heet het economy class syndrom, ofwel die bloedpropjes ontstaan omdat mensen te lang stilzitten in één bepaalde houding, en mogelijk ook te weinig drinken. Moraal van het verhaal: het overlijden van deze wielrenner hoeft niets te maken te hebben met zijn (vroegere) drugsgebruik. Wil je dit voorkomen, probeer dan toch wat te bewegen in het vliegtuig (door het gangpad wandelen), drink genoeg en neem een asperientje voordat je in het vliegtuig stapt. Asperine werkt nl. als bloedverdunner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: grunnsat
Ik begrijp waar je heen wilt, maar hij was ook net naar Senegal gevlogen. Een longembolie kan direct ontstaan of pas na dagen. Leeftijd zegt niet alles, er zijn ook gevallen bekend van jonge mensen die dood neervallen in de aankomsthal van het vliegveld.

Wielrennen en EPO hebben iets met elkaar, en hij was toch wielrenner whistle

Wielrennen, EPO, longembolieën en vliegen hebben allemaal met elkaar te maken.
Als je vliegt, kan je namelijk goed wielrennen, en als je goed vliegt komt dat door de EPO... (?) En dan zak je weleens in elkaar.

Maar het blijft een triest gebeuren.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is na zijn wielercarrière flink misgegaan met VDB, depressief, opname in klinieken en een zelfmoordpoging. Er is naast zijn bed in Senegal een antidepressivum en slaapmiddel gevonden. De moeder heeft om autopsie gevraagd.

 

Eerlijk gezegd kwam hij bij altijd als een valsspeler over. Ik zie hem nog wegrijden van Michael Boogerd in de finale van een Waalse klassieker, heel Vlaanderen juicht, maar heel Vlaanderen wist eigenlijk toen al dat hij flink onder de doping zat.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Eerlijk gezegd kwam hij bij altijd als een valsspeler over. Ik zie hem nog wegrijden van Michael Boogerd in de finale van een Waalse klassieker, heel Vlaanderen juicht, maar heel Vlaanderen wist eigenlijk toen al dat hij flink onder de doping zat.


Ja das een goeie,maarre ken jij er 1 die na zijn carriere toegeeft dat ie NOOIT gebruikt heeft.
Ik ben alleen benieuwd wat die armstrong later zegt,hahahaha.....die heeft iets speciaals hoor.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...