Ga naar inhoud


Gezocht "Het Ploplied" instrumentaal


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Ben voor een feestje van mijn kleinkind op zaterdagavond ,op zoek naar "Het Ploplied" van Kabouter Plop maar dan wel instrumentaal.

Volgens de gegevens die ik heb zou deze instrumentale versie op een CD single uitgebracht zijn in 1998. Deze versie in mp3 formaat is prima. U kunt altijd doorsturen naar mijn emailadres ( zie mijn profiel ) of een linkje naar een site waar ik kan downloaden is uiteraard ook prima.

Alvast bedankt op voorhand. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


pOske, mijn dank is enorm groot ! Heel tof. Heb alles prima ontvangen. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Wij zijn ivm een bruiloft vrijdag al lang op zoek naar een instrumentale versie van het ploplied. Op dit forum zie ik dat u indertijd ook op zoek was en positief resultaat hebt gehad. Ik ben nu maar zo brutaal om u via deze email rechtstreeks te vragen of u ons zou kunnen helpen door de mp3versie die u toendertijd heeft gekregen aan mij door te sturen. We zouden u eeuwig dankbaar zijn :-)).

Met vriendelijke groeten,

Bep Kusters-van den Broek.

bep@vandenbroek.name

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...
  • Moderator

Ik moest het even opzoeken, ik had er nog nooit van gehoord.

 

Chrysostomos of Honderd Dagen, is een schoolfeest in België dat gevierd wordt rond op 27 januari, de feestdag van Johannes Chrysostomos,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...