Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eddy,

 

Bedankt voor het aanbod. Ik wacht nu eerst af of er reactie komt van tvv op mijn mail of aangetekend schrijven. Indien geen antwoord of oplossing dan mag je een mail van me verwachten

 

Ik hou je op de hoogte ..

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

TVV heeft deze namiddag zelf teruggebeld met de mededeling dat mijn tweede factuur niet moet betaald worden.

Het gesprek is opgenomen op mijn voice-mail.


 

Geplaatst:

 

Ik heb dus ook een berichtje op de Voice-mail gevonden om kontakt op te nemen met de klantendienst. Daar heeft men nogmaals beloofd om de factuur te schrappen, en wat meer is,

ik heb de belofte gekregen dat ik er binnen de 14 dagen een brief ging van krijgen...

 

Is nu blijkbaar toch de goede richting aan het uitgaan...

 

Zal dus melden wanneer deze brief toekomt...

 

Eddy

 

 

Geplaatst:

Ben ik nu de enige die ze negeren ??? Heb al 2 mails gestuurd (de eerste op 13/10/2009) + gisteren aangetekend schrijven. Tot op heden nog niets ontvangen of gehoord.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:

 

Het lijkt erop dat ze momenteel de klanten telefonisch kontakteren; en dat ze eventueel een bericht inspreken op voice mail. Daar vragen ze om naar de servicelijn te bellen. Rond het middaguur kom je blijkbaar vlot binnen en je vraagt dus best naar Maajke. Die schijnt nu bezig te zijn met de problemen van de ontvangerruil. Als er niks op de voice-mail staat zou ok eens trachten te bellen als je sneller een antwoord wil. Ze zijn misschien de teruggestuurde dozen aan het opendoen... En jij hebt er meerdere...

 

Voor zover ik er kon uit opmaken was ze bezig om "verschillende" gevallen te onderzoeken van mensen die een ontvanger hadden teruggestuurd.

 

Ik vermoed dat er nu wél schot in de zaak aan het komen is.

 

Eddy

 

 

 

 

 

Geplaatst:

Ik heb nog geen bericht ontvangen ... zelfs op mijn mails is nog niet gereageerd.

 

Citaat:
En jij hebt er meerdere...

 

Ja meerdere facturen wel :D ... maar slechts 1 ontvanger.

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

 

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:

Heb zelf ook 2 facturen ontvangen voor 1 ontvanger. Pittig detail, geen enkele van de vermelde klantnummers is de mijne. Factuur datum 30 september, vervaldatum 31 oktober maar pas ontvangen op 13 september.

 

Mail gestuurd naar TVV, geen antwoord ontvangen (nu al 10 dagen geleden), servicelijn gebeld, werd mij verteld om 1 factuur te betalen en het zou geregeld worden.

 

Airfield NV en TV Vlaanderen zijn hetzelfde bedrijf. Als ik de algemene voorwaarden van TVV online nalees, lees ik het volgende:

Citaat:
32. M7 Group S.A. is gevestigd te 2a rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg, Luxembourg. Alle kennisgevingen, waaronder klachten, die de Abonnee aan TV VLAANDEREN wenst te doen of dient te doen op grond van deze Voorwaarden, dienen schriftelijk, binnen een termijn van 20 werkdagen na het ontstaan/ kennisnemen van de feiten en/of omstandigheden waarop de klacht is gebaseerd en/of de kennisneming betrekking heeft, te worden gedaan. Deze kennisgevingen dienen te worden verzonden ter attentie van TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem, tenzij anders is bepaald in deze Voorwaarden.

 

Als ik alle berichten hier nalees is mijn conclusie de volgende:

- Alles wat via telefoon geregeld wordt kan nergens bevestigt worden, TVV hoeft de beloftes die telefonische gemaakt zijn niet na te komen en als klant sta je nergens want er staat niets op papier

- Een aangetekend schrijven lijkt het enige juiste antwoord maar je stuurt dit beste naar TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem ipv Airfield NV Leuvensesteenweg 643 1930 Zaventem (misschien is de beste oplossing om beide aan te schrijven).

- Als je klant gegevens kloppen betaal je 1 factuur de andere betwist je, als je klantgegevens niet kloppen betaal je niets en betwist je alles.

 

Juist of rammelt mijn conclusie?

 

Geplaatst:

Het is wel verwarrend dat een aanbod van TV Vlaanderen betaald moet worden aan de hersteldienst van TV Vlaanderen. En de Airfield boekhouding/administratie lijkt niet echt top te zijn. Je zou haast schrik krijgen om daar iets te laten herstellen.

Geplaatst:

Allee mag positief ook eens.

hd besteld na een week geleverd.

oude in de doos en terug op dinsdag.

woensdag verdorie cam zit nog in oude.

mail naar tvvl en zelfde week de vrijdag de cam of een andere terug in de bus.

dus wat te klagen over de service.

factuur ook ontvangen voor 59 €.

wel iets raar willen nu blijkbaar geen abbo geld meer ,

normaal rond de 7 van de maand.

nog anderen in dit geval.

 

Geplaatst:
Citaat:
Juist of rammelt mijn conclusie?


Correct !

Mijn brief is rechtstreeks naar TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem verstuurd en de mails naar klantendienst@tv-vlaanderen.be

Mvg.
BbyN





Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:
Origineel bericht van: WOIIFTM
Heb zelf ook 2 facturen ontvangen voor 1 ontvanger. Pittig detail, geen enkele van de vermelde klantnummers is de mijne.


Heb je die klantnummer vergeleken met je TVV klantnummer of met uw kaartnummer?

Het klantnummer op de factuur is namelijk uw kaartnummer!

mvg
Geplaatst:

Citaat:
Allee mag positief ook eens.

hd besteld na een week geleverd.

oude in de doos en terug op dinsdag.

woensdag verdorie cam zit nog in oude.

mail naar tvvl en zelfde week de vrijdag de cam of een andere terug in de bus.

dus wat te klagen over de service.

factuur ook ontvangen voor 59 €.

wel iets raar willen nu blijkbaar geen abbo geld meer ,

normaal rond de 7 van de maand.

nog anderen in dit geval.

 

Ja blijkbaar is er toch verschil in omgang met de klanten.

 

T'lijkt hier wel ne soap zonder einde.

Nog steeds geen reactie ontvangen van Tvv, ondertussen zijn we al 9 dagen verder.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp


Heb je die klantnummer vergeleken met je TVV klantnummer of met uw kaartnummer?

Het klantnummer op de factuur is namelijk uw kaartnummer!

mvg
Mijn kaartnummer, maar op mijn factuur ontbreekt er 1 cijfer in mijn 'klantnummer', dus is dit niet mijn factuur. De tweede factuur is een compleet onbekend nummer, dus ook niet mijn factuur.

Wat bedoel je met TVV klantnummer? Het abonneenummer misschien? Mijn abbonneenummer bestaat uit 8 cijfer mijn kaartnummer/klantnummer bestaat uit 14 cijfers.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...