Bangkok By Night Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 Eddy, Bedankt voor het aanbod. Ik wacht nu eerst af of er reactie komt van tvv op mijn mail of aangetekend schrijven. Indien geen antwoord of oplossing dan mag je een mail van me verwachten Ik hou je op de hoogte .. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Jan007 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 TVV heeft deze namiddag zelf teruggebeld met de mededeling dat mijn tweede factuur niet moet betaald worden. Het gesprek is opgenomen op mijn voice-mail.
Johan45 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik hoop toch voor jou dat je om een schriftelijke bevestiging van het gesprek hebt gevraagt. Zo een voice mail is toch wat moeilijker te argiveren lijkt mij. Vult u rustig aan !!!
Eddy VL Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik heb dus ook een berichtje op de Voice-mail gevonden om kontakt op te nemen met de klantendienst. Daar heeft men nogmaals beloofd om de factuur te schrappen, en wat meer is, ik heb de belofte gekregen dat ik er binnen de 14 dagen een brief ging van krijgen... Is nu blijkbaar toch de goede richting aan het uitgaan... Zal dus melden wanneer deze brief toekomt... Eddy
Bangkok By Night Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 Ben ik nu de enige die ze negeren ??? Heb al 2 mails gestuurd (de eerste op 13/10/2009) + gisteren aangetekend schrijven. Tot op heden nog niets ontvangen of gehoord. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Eddy VL Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Het lijkt erop dat ze momenteel de klanten telefonisch kontakteren; en dat ze eventueel een bericht inspreken op voice mail. Daar vragen ze om naar de servicelijn te bellen. Rond het middaguur kom je blijkbaar vlot binnen en je vraagt dus best naar Maajke. Die schijnt nu bezig te zijn met de problemen van de ontvangerruil. Als er niks op de voice-mail staat zou ok eens trachten te bellen als je sneller een antwoord wil. Ze zijn misschien de teruggestuurde dozen aan het opendoen... En jij hebt er meerdere... Voor zover ik er kon uit opmaken was ze bezig om "verschillende" gevallen te onderzoeken van mensen die een ontvanger hadden teruggestuurd. Ik vermoed dat er nu wél schot in de zaak aan het komen is. Eddy
Bangkok By Night Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik heb nog geen bericht ontvangen ... zelfs op mijn mails is nog niet gereageerd. Citaat: En jij hebt er meerdere... Ja meerdere facturen wel ... maar slechts 1 ontvanger. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gast WOIIFTM Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Heb zelf ook 2 facturen ontvangen voor 1 ontvanger. Pittig detail, geen enkele van de vermelde klantnummers is de mijne. Factuur datum 30 september, vervaldatum 31 oktober maar pas ontvangen op 13 september. Mail gestuurd naar TVV, geen antwoord ontvangen (nu al 10 dagen geleden), servicelijn gebeld, werd mij verteld om 1 factuur te betalen en het zou geregeld worden. Airfield NV en TV Vlaanderen zijn hetzelfde bedrijf. Als ik de algemene voorwaarden van TVV online nalees, lees ik het volgende: Citaat: 32. M7 Group S.A. is gevestigd te 2a rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg, Luxembourg. Alle kennisgevingen, waaronder klachten, die de Abonnee aan TV VLAANDEREN wenst te doen of dient te doen op grond van deze Voorwaarden, dienen schriftelijk, binnen een termijn van 20 werkdagen na het ontstaan/ kennisnemen van de feiten en/of omstandigheden waarop de klacht is gebaseerd en/of de kennisneming betrekking heeft, te worden gedaan. Deze kennisgevingen dienen te worden verzonden ter attentie van TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem, tenzij anders is bepaald in deze Voorwaarden. Als ik alle berichten hier nalees is mijn conclusie de volgende: - Alles wat via telefoon geregeld wordt kan nergens bevestigt worden, TVV hoeft de beloftes die telefonische gemaakt zijn niet na te komen en als klant sta je nergens want er staat niets op papier - Een aangetekend schrijven lijkt het enige juiste antwoord maar je stuurt dit beste naar TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem ipv Airfield NV Leuvensesteenweg 643 1930 Zaventem (misschien is de beste oplossing om beide aan te schrijven). - Als je klant gegevens kloppen betaal je 1 factuur de andere betwist je, als je klantgegevens niet kloppen betaal je niets en betwist je alles. Juist of rammelt mijn conclusie?
mebo870 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Airfield NV is de herstellingsdienst van TV vlaanderen. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast WOIIFTM Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Het is wel verwarrend dat een aanbod van TV Vlaanderen betaald moet worden aan de hersteldienst van TV Vlaanderen. En de Airfield boekhouding/administratie lijkt niet echt top te zijn. Je zou haast schrik krijgen om daar iets te laten herstellen.
fendtje Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Allee mag positief ook eens. hd besteld na een week geleverd. oude in de doos en terug op dinsdag. woensdag verdorie cam zit nog in oude. mail naar tvvl en zelfde week de vrijdag de cam of een andere terug in de bus. dus wat te klagen over de service. factuur ook ontvangen voor 59 €. wel iets raar willen nu blijkbaar geen abbo geld meer , normaal rond de 7 van de maand. nog anderen in dit geval.
Bangkok By Night Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 Citaat: Juist of rammelt mijn conclusie? Correct ! Mijn brief is rechtstreeks naar TV VLAANDEREN, Postbus 12250, 1930 Zaventem verstuurd en de mails naar klantendienst@tv-vlaanderen.be Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
TokeMUp Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Origineel bericht van: WOIIFTM Heb zelf ook 2 facturen ontvangen voor 1 ontvanger. Pittig detail, geen enkele van de vermelde klantnummers is de mijne. Heb je die klantnummer vergeleken met je TVV klantnummer of met uw kaartnummer? Het klantnummer op de factuur is namelijk uw kaartnummer! mvg
Bangkok By Night Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2009 Citaat: Allee mag positief ook eens. hd besteld na een week geleverd. oude in de doos en terug op dinsdag. woensdag verdorie cam zit nog in oude. mail naar tvvl en zelfde week de vrijdag de cam of een andere terug in de bus. dus wat te klagen over de service. factuur ook ontvangen voor 59 €. wel iets raar willen nu blijkbaar geen abbo geld meer , normaal rond de 7 van de maand. nog anderen in dit geval. Ja blijkbaar is er toch verschil in omgang met de klanten. T'lijkt hier wel ne soap zonder einde. Nog steeds geen reactie ontvangen van Tvv, ondertussen zijn we al 9 dagen verder. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gast WOIIFTM Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Heb je die klantnummer vergeleken met je TVV klantnummer of met uw kaartnummer? Het klantnummer op de factuur is namelijk uw kaartnummer! mvg Mijn kaartnummer, maar op mijn factuur ontbreekt er 1 cijfer in mijn 'klantnummer', dus is dit niet mijn factuur. De tweede factuur is een compleet onbekend nummer, dus ook niet mijn factuur. Wat bedoel je met TVV klantnummer? Het abonneenummer misschien? Mijn abbonneenummer bestaat uit 8 cijfer mijn kaartnummer/klantnummer bestaat uit 14 cijfers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen