Bangkok By Night Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Nog steeds niets vernomen .... Dit kan je toch niet klantvriendelijk noemen. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Eddy VL Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik zou toch eens bellen naar de klantenservice, ze hebben misschien al naar jou gebeld, Eddy
Bangkok By Night Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Eddy, Mijn gsm staat dag en nacht aan, mijn e mail word dagelijks meerdere malen gecheckt + ze hebben mijn adres. Er is echter nog steeds geen enkele reactie gekomen op mijn mails naar de klantendienst, ook op mijn aangetekend schrijven komt geen antwoord. Ik vindt dat ik meer dan voldoende moeite gedaan heb om hen te contacteren (misschien ben ik wel ne koppige ) . Waarom is er een klantendienst als er na 14 dagen nog steeds geen enkele reactie komt op de E-mails. De aangetekende zending is op 19/10 verzonden. Als Tvv dan niet even de moeite neemt om mij te contacteren, al was het maar om te melden dat ze met de zaak bezig zijn, zie ik niet in waarom ik nog moeite, tijd en geld zou steken in deze zaak. Ik wacht wel af, volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Ik heb gedaan wat ik moest doen en heb ondertussen 1 factuur van 59€ betaald. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Bangkok By Night Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2009 Eind goed al goed ... Vandaag eindelijk een zeer vriendelijk telefoontje gehad van de klantendienst van Tvv. Ik hoef maar 1 factuur te betalen (wat inmiddels al gebeurt is). Begin november zal iedereen die problemen heeft gehad een brief ontvangen met excuses. Als ze nou in de toekomst een beetje beter organiseren voor ze een aktie op touw zetten komt het misschien toch nog goed. Hoop dat ze uit deze fout ook weer wat geleerd hebben. Weer een tevreden tvv klant Ook aan iedereen dank voor de reactie's !!! Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Eddy VL Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Da's dan toch goed nieuws, blij dat het voor jou ook goed aan 'tkomen is. Als het bericht toegekomen is laat ik nog iets weten... Mvg Eddy
Bangkok By Night Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Vandaag de schriftelijke bevestiging gehad dat ik de foutieve facturen niet hoef te betalen. Mijn probleem is bij deze opgelost. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Johan45 Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Dat is mooi. Bewaar de brief wel goed, ik heb het bij CDS meegemaakt dat ze na 3 jaar voor de tweede keer nog eens met een rekening kwamen voor een onterechte betalings achterstand. Ik heb dat onterecht afgeschreven bedrag toen moeten laten storneren om het terug te krijgen. Na overleg van de drie jaar oude brief kreeg ik geen antwoord van CDS meer. Vult u rustig aan !!!
Bangkok By Night Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Ik bewaar hem zorgvuldig onder mijn matras ... Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Homer Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Je zou beginnen schrik krijgen om nog in zee te gaan met Tvv en CD! Tot nog toe heb ik nog geen factuur gekregen om te betalen, zou dit bedrag misschien met een nieuw jaarcontract komen? Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Eddy VL Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Ik ben er een paar dagen van tussenuit geweest. Deze middag na thuiskomst de post nagezien en ... bevestiging van TVV. Dus als TVV problemen geeft, op het Forum zetten en allemaal aan hetzelfde zeel trekken. Schijnt toch te helpen. Probleem nu ook opgelost. Groetjes Eddy Vl
abuelo Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Heb ook een rekening gekregen van 59€ gekregen maar de rekening nummer heeft een cijfer tekort dus kan ik de rekening niet betalen.Als iemand mij dat nummer eens zou willen meedelen zou ik dat fijn vinden.Als ik vanuit tenerife moet bellen wordt dat een kostelijkezaak en mailtjes beantwoorden ze toch meestal niet. m.v.g.Abuelo
Eddy VL Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Abuelo, Op de factuur staat KBC 437-7500841-63. Of die goed is weet ik niet, heb niet moeten betalen (had eigenlijk ook niks gekregen...) Eddy Vl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen