Leandres Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 De skew zou volgens de "Holles" sheet 94,4 moeten zijn. Ik heb wel een klein beetje hier mee lopen kloten, maar niet veel. De schotel staat nog nagenoeg recht. Ik haal 89% SNR op Astra 1 op NED1 op een Dreambox 7000-S. Zijn geen geweldige waarden toch? Iemand enig idee naar welke waarden ik minimaal toe moet met deze schotel/LNB combi?
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 geen slechte maar goede waarde. kun je goed mee tv kijken boven 87~88% op de dm 7000 goed zat zoals ik het met die dreambox in herinnering heb maar als je iets meer boven de 92~94% komt heb je toch ook echt iets meer slecht weer reserve nu zit ik ook op 89% op de dm 7020 bij ned1 met grijs tot donker grijs weer met 50 meter koka + inverto silverline + roestende schotel maar deze zal vervangen worden door de t55 met rvs bouten als gedurende mijn vrije dag het weer meespeelt. je kunt dus enkel met veel fingerspitzengefühl en een echte meter de wok alsook de lnb's optimaliseren. ciao O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen