volvotje Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik wil graag een CF kaartje gebruiken in mijn d.b Ik heb hem in de db zitten en geformateerd de box kent hem ook maar hoe moet ik een multieboot maken zodat ik hem kan gebruiken voor image test of cam test???
Rytec Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Barry Allen installeren, zoek maar eens op Barry Allen Hier de link naar een ander draadje waar je de handleiding kunt downloaden. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1728217/1 ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Tonskidutch Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 het belangrijke bij barry allen of wally west (kan ook) is dat je eigenlijk onmiddelijk nadat je image erop staat in de flash en via de update functie is geactualiseerd (A*), meteen de BA mipsel erop zet als je al maanden met redelijk wat plugins en addons BA gaat proberen kan het wel eens een langdradige kwestie worden bovendien A* is niet bij alle images zo glorijk gestalte gegeven betekend> geen online updates of online addons/plugins en BA zijn ontwikkelaars werken erg nauw samen met OoZoon hetwelk eigenlijk het juiste image is voor je flash om fabeltastisch met BA samen ook overige images te kunnen draaien. vooral ook omdat OoZoon enkel zaken al in het kernel heeft geincorporeerd (zoals o.a. usb) hetgeen door BA gebruikt kan worden als er een multiboot (BAimg) bijgevoegd wordt dat juist enkele van die ondersteuningen mist. vooral bij het installeren (bij grotere cf of usb >>1 GB) de tijd nemen indien de partitie en format door het BA script aangepast wordt dat lijkt dan alsof er niets gebeurd. ik kon er op enigma2 met OoZoon en BA eigenlijk alles mee werkende krijgen aan overige images. en met een enigma1 gaat het overigens ook ciao Get Back The Beatles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen