Ga naar inhoud


(poll) wie kan al HDzenders bekijken?


spongebob

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SalimRMAF
LOGISCH DAT JE GEEN HD ZIET.. JE HEBT ALLES AANGESLOTEN M.B.V. SCART? HD-ZENDERS ZIJN VIA SCART OP MIJN TOPFIELD7700HSCI EN 82CM-LCD ZELFS NOG LELIJKER DAN NORMALE SD-UITZENDINGEN.

WAAROM GEBRUIK JE GEEN HDMI?




Toetsenboard kaput?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kijk met mijn Sharp 46" al sinds eind 2007 naar alle verkrijgbare HD zenders via Canal Digitaal.

 

Inderdaad zijn sommige zenders en sommige uitzendingen prachtig om te zien, bij andere zenders is er soms geen enkel verschil tussen de SD en de HD uitzending.

 

Het enige nadeel bij de Sharp LC46-HD1E met ingebouwde sateliettuner is dat het zappen bij de HD kanalen trager gaat dan bij de SD kanalen.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar heeft mijn PCI kaart ook last van..

 

maar goed.. tis nog steeds erg acceptabel de zaptijd smile

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
@Lucky_Luke,

Ik kijk op mijn pana 46" ook via ziggo naar HD zenders zou het voor geen goud meer willen missen. De kwaliteit is echt stukken beter dan de niet HD zenders. Ik kijk bijna naar alle HD zenders en vind ze allemaal stuk voor stuk beter dan de niet HD variant.


Hmmja, History HD is vaak OK -- soms indrukwekkend. Bij de overige zenders -Discovery HD, NGC HD, etc- zit er wel heel veel slordig HD/SD materiaal bij. Het aantal HD programma's bij de publieke omroep is op een hand te tellen.

Om nou alleen Histyory HD te kijken omdat het HD is, gaat wat ver. Ik kijk weinig programma's op TV, die ook in HD beschikbaar zijn. Voor mij heeft het HD pakket dus weinig tot geen toegevoegde waarde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
LOGISCH DAT JE GEEN HD ZIET.. JE HEBT ALLES AANGESLOTEN M.B.V. SCART? HD-ZENDERS ZIJN VIA SCART OP MIJN TOPFIELD7700HSCI EN 82CM-LCD ZELFS NOG LELIJKER DAN NORMALE SD-UITZENDINGEN.

WAAROM GEBRUIK JE GEEN HDMI?

Twee opmerkingen:
- Schrijven in hoofdletters wordt gezien op internet als schreeuwen. Schreeuwen wordt als "not done" gezien. Ik neem dus aan dat je dit niet zo hebt bedoeld. Maar let er SVP op in de toekomst.
- Heb je wel op de link geklikt die cookie monster in zijn bericht heeft gezet? Jammer genoeg is cookie monster slecht ziend, en kan daardoor geen verschil zien tussen HD en SD...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lucky_Luke
Origineel bericht van: Fatfreddy
@Lucky_Luke,

Ik kijk op mijn pana 46" ook via ziggo naar HD zenders zou het voor geen goud meer willen missen. De kwaliteit is echt stukken beter dan de niet HD zenders. Ik kijk bijna naar alle HD zenders en vind ze allemaal stuk voor stuk beter dan de niet HD variant.


Hmmja, History HD is vaak OK -- soms indrukwekkend. Bij de overige zenders -Discovery HD, NGC HD, etc- zit er wel heel veel slordig HD/SD materiaal bij. Het aantal HD programma's bij de publieke omroep is op een hand te tellen.

Om nou alleen Histyory HD te kijken omdat het HD is, gaat wat ver. Ik kijk weinig programma's op TV, die ook in HD beschikbaar zijn. Voor mij heeft het HD pakket dus weinig tot geen toegevoegde waarde.


Nederland 1,2 en 3 leveren tegenwoordig ook steeds meer kwaliteit ook daar zien er al vele programma's een stuk beter uit dan op de niet HD variant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Origineel bericht van: SalimRMAF
LOGISCH DAT JE GEEN HD ZIET.. JE HEBT ALLES AANGESLOTEN M.B.V. SCART? HD-ZENDERS ZIJN VIA SCART OP MIJN TOPFIELD7700HSCI EN 82CM-LCD ZELFS NOG LELIJKER DAN NORMALE SD-UITZENDINGEN.

WAAROM GEBRUIK JE GEEN HDMI?


- Schrijven in hoofdletters wordt gezien op internet als schreeuwen. Schreeuwen wordt als "not done" gezien. Ik neem dus aan dat je dit niet zo hebt bedoeld.
isnderdaad niet schreeuwend bedoeld smile

Fotootje vanmijn scherm via webcam:
bovenste met mijnbril over dewebcam
onderste webcam zonder mijnbril
picture-view-through-my-eyes-glasses.JPG

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal mogelijk aan de beroerde jpeg compressie liggen..

 

of aan mn x264 codec.. ( gelukkig heb ik de vrijheid daar in ;p )

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...