P.C.Hooftletter Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Mijn tante is zinnens een abo te nemen op Canaal Digitaal. Ze wil SAT zenders gaan kijken en het startpakket is maar 100 euro met montage. Ik twijfel of dat wel zo verstandig is... Ze wil graag ook Bosnische zenders ontvangen, haar vriend is van Bosnie namelijk. Zitten die ook op de SAT waar CD op te ontvangen is? Is CD aanschaffen wel echt de beste oplossing? Ik lees namelijk niet heel veel positiefs. Op dit moment kijkt ze via de analoge kabel. Ze zou dit eventueel erbij kunnen houden voor de NL zenders (volgens mij betaalt ze hier niet voor, maar ik weet niet precies hoe ze dat geregeld heeft). Iemand met suggesties? DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
Littlesat Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Als er bosnische zenders zijn dan zitten die waarschijnlijk op 13 Oost. Kijk eens op lyngsat. Als je dan een schotel regelt dan regel er meteen een Multitenne voor Astra 1,2 en 3 en Hotbird. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Bij CanaDigitaal zitten geen Bosnische zenders in het pakket. Te betwijfelen valt of er uberhaupt wel vrije Bosnische kanalen mee te ontvangen zijn. Vult u rustig aan !!!
Duikertje Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Als je hier http://nl.kingofsat.net/satellites.php gaat kijken kun je van alle sats zien wie wat waar. Het is niet veel kijk maar http://nl.kingofsat.net/find2.php?pos=&a...&ordre=freq
sat_hobby Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 P.C.Hooftletter kan beter een FTA decoder kopen. Met een CanalDigitaal decoder gaat het zeker niet lukken om een Bosnische zender te ontvangen.
Elwin Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Dan is zo'n ontvanger als de MaxDigital misschien wel een goede optie? Die heeft enorm veel mogelijkheden, zeker als je het vergelijkt met een CDS-ontvanger, waar enorm veel beperkingen aan zitten. Ik gebruik de MaxDigital 225 HD-ontvanger zelf al een tijdje, en ben er, na softwareupdates om de Nederlandse zenders te kunnen blijven ontvangen, erg tevreden over. Weer on-topic: voorheen zat er op Hotbird altijd de BHT semi-FTA (geregeld waren ze gewoon open), al een tijd is die zender weg helaas...
P.C.Hooftletter Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2009 Het ziet er dus al wat complexer uit dan dat ze voor ogen heeft. Ik zou het zelf wel kunnen regelen, maar ik denk dat zij er vrij weinig mee zou kunnen... Ik denk dat ik haar langs een winkel stuur met SAT benodigdheden die het haar maar moeten uitleggen, ze moet immers ook allerlei dingen gaan aanschaffen daarvoor. DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
cheapwatcher Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik zou geen maxdigital ontvanger kopen. Dat ding zit vol met bugs! Zoals trillend beeld ieder half uur en slecht werkende teletekst. Bovendien veel onhandigheden als je iets gaan opnemen met de timer. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Sverige Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Net zoals er veel Servische zenders op de Eutelsat W2 16grad ost zitten, heb je er ook aan aantal Bosnische. BH TV1 is in bedrjf. Er zijn ook Testcards van BH tv2 en 3 (ook FTA, maar weet niet of dat zo blijft). BN Music, BN R Srpska (BN Sat), en nog een aantal radiozenders... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen