Gast Geplaatst: 2 juni 2001 Geplaatst: 2 juni 2001 Ik bezit een Goldprogrammer en Goldcard <BR>krijg bij blankcheck telkens melding device not blank at adres 0000h!<BR>verder heb ik de vp20 vandaag gekocht wil voor het eerst programmeren dus alle hulp en links zijn welkom <BR>alvast thnks <BR> BOEDDHA
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Hallo Boedda,<P>werk je met Windows98 of WindowsME, ik heb dit probleem ook gehad. Nadat ik mijn pc nieuw geinstalleerd heb is het weg !! Een goede vriend van mij is van WindowsME terug op 98 gegaan om zijn probleem op te lossen(misschien lag het wel aan hem )<P><BR>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net
digit Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 zit hier ook met ME maar geen problemen met gold140 nooit gehad ook..... één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 zou kunnen werk inderdaad met ME maar zal wel iets verkeerd doen,het is ook lastig geen verdere info te hebben van de progger en aangezien ik sinds gisteren mijn eerste progger heb aan geschaft blijft het niet makkelijk dus nogmaals alle hulp is welkom met name de volgorde van het proggen.dus zou graag info (ned pre`)over de volgorde en eventuele instellingen willen hebben en of ik de goede programma`s gebruik ik heb een seca pionier s110 met een dl-20 en goldkaard<BR>please help me gaat me niet om de juni c*d*s want die heb ik al in bezit
Aanbevolen berichten