columbo Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Als je dan toch bezig bent leg er dan gelijk vloerverwarming in,dat scheeld al weer gelijk in de stook kosten.Met een HR gas ketel heb je het minste onderhoud, is het schoonste en neemt het minste ruimte in beslag,is veilig en geen kans op koolmonoxide vergiftiging,deze bertekt nl. zijn verbrandings lucht van buiten,en kan dus in een gesloten ruimte hangen.
mr|repel Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2009 Bedankt voor de reacties, even wachten tot we eindelijk de sleutel hebben en kan ik eens wat mensen laten komen voor offertes te laten maken. Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
mr|repel Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Heeft trouwens iemand een idee of het ook mogelijk is om een olieketel op zonnebloemolie te stoken ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 ja maar waarom? heb je goedkoper gerafineerd zonnebloemolie dan stookolie dan? maar kan als je de ketel kunt aanpassen op de viscositeit (effe nog columbo een o.t. opmerking meegeven: wat vloerverwarming en koolmonoxidevergiftiging met elkaar te maken heeft is mijn ijskast ook een raadsel) ciao Beef Wellington of gewoon Rosbief
mr|repel Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Nog niet op dit moment, het staat ongeveer gelijk. maar gezien het feit dat olie alleen maar duurder gaat worden ben ik benieuwd wat de slaolie gaat doen Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
wimke Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Je kunt ook in die olieketel ( met een kleine aanpassing ) hout of kolen stoken , dat werk zeer goed , uit eigen ervaring al jaren aan het doen en ik heb zelfs het warmwater erop aan gesloten Dus ik bruik al jaren geen gas meer . En brandhout ( dennen )koop je per oplegger zeer goedkoop in .
Con Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Gordingen in het zicht. Gordingen uit het zicht. En als je bang bent voor vocht tussen de isolatie en het dakbeschot dan boor je om de meter een gat van 25mm teneinde ventilatie te houden en zo eventueel vocht te voorkomen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Volgens mij bouwen ze in Duitsland alleen met sporenkappen en niet met gordingen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 juist... maar niet overal en altijd. voor degene die een schematisch plaatje wil zien kijk op volgende link bekende dakkonstrukties (tokeMUp, kan niet zomaar > constructief een groot verschil voor topgevels en of voorgevel >> dus fundament, bij wijzigen van de een naar de ander, overigens veel duurder dat wijzigen dan netjes isoleren) zo en nu na al dat geisoleer, waar komt de schotel? ciao Beef Wellington of gewoon Rosbief
Con Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch juist...zo en nu na al dat geisoleer, waar komt de schotel? :Dciao Top-opmerking, want daar gaat het tenslotte om . . .toch? Echte humor van Tons . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mr|repel Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 niet op zolder achter de isolatie Waarschijnlijk achter tegen een muurtje aan. Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen