Jan Ambers Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Mijn zoon's DVDspeler PLU-2 speelt geen DVD's meer... Load... NO DISC ... einde verhaal! Ik heb de lens al grondig gereinigd maar helpt niet! Gisteren leg ik er een originele muziek CD in en ie leest 'm compleet??? Zelfs tracks willekeurig kiezen doet ie! Ik veronderstel dat het een focus afregeling of fijnafstelling v d laser is? Kan iemand me beschrijven hoe ik die moet fijnafregelen? TestDVD?
jopiesat Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Het zou kunnen dat er twee lasers inzitten. Eentje voor CD's en eentje voor DVD's, en dat die van CD's nog wel werkt...
columbo Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 die focus regeling vergeet maar ,je bent aan een nieuwe laser unit toe,deze kosten ca €20.ex.hier mag je niets aan afstellen!!! op de nieuwe unit zit een soldeerbrugje dit mag je pas verwijderen als de kabels allemaal zijn aangesloten.EN er zit natuurlijk maar 1 unit in en géén 2.google even naar Classic-service parts in Duitsland.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen