Gast Discotrain Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 M'n vader heeft zijn eigen woning (goed)verkocht en gaat per 1 nov kleiner wonen maar nu staat z'n balkon de verkeerde richting op ivm schotel... aangezien hij niks van kabel tv wil vraagt hij mij of ik een oplossing kan vragen op dit forum.. in het verleden hebben we wel eens gehoord van een schotel op de vensterbank.. is dat waar? en is dit een oplossing? of zijn er nog andere oplossingen wat een beetje betaal baar is... hij is namelijk helemaal weg van schotel tv .. vorig jaar een mega groot tv scherm gekocht waar hij met plezier naar kijkt/... zou echt jammer zijn voor hem om over te gaan naar kabel tv.,... iemand een oplossing? zijn jullie dankbaar!
Bangkok By Night Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Zoiets misschien ? Easymountsysteem (Google). Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gast Discotrain Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 het probleem is dat het grote (prive)balkon aan de achterkant zit.. en de schotel moet juist aan de voorkant zitten...en laat daar nou net het centrale balkon lopen waar je geen schotel mag plaatsen en waar iedereen loopt..(het is een appartement complex en hij zit op de 2e verdieping)dus van uit de woning zou het ideaal zijn,,,
Bangkok By Night Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Hier een pdf file , is iets duidelijker. Mvg. BbyN Sorry had je reply nog niet gelezen, dan zal dit niet bruikbaar zijn maar ik laat de pdf maar staan ter info. S200618 Easy Mount.pdf Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gene 1225 Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik neem aan dat je deze "schotel" kent : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/galleries/1730942#Post1730942 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Con Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 En ja, die kun je ook achter het glas zetten, daar is al meer over geschreven en daar zijn goede ervaringen mee. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen