Ga naar inhoud


[POWERCAM] van V2.0 naar 2.04, is het iemand laatst nog gelukt?


Aanbevolen berichten

Ik heb een PowerCam_HD V2.0 die ik naar V2.04 wil updaten.

Volgens meerdere importeurs en websites moet dat via een OTA-update.

Ik zet mijn TF7710 op free-x-tv op de hotbird, haal de cam uit het slot en haal de CD-kaart uit de cam. Vervolgens stop ik de cam weer in mijn decoder.

Daarna blijft het helaas stil....

 

In het CI-menu zie ik wel dat de Powercam erin zit, en bij Download Status blijft-ie op 'No download running' staan.

Ik ben nu al 4 uur aan het proberen om te updaten, maar volgens mij gaat het niet meer gebeuren.

 

Is die update nog wel op dat kanaal (op 12207MHz, net nog een TP-scan gedaan, maakt allemaal niets uit)?

 

Wanneer is het iemand voor het laatst gelukt om een nieuwe update te krijgen?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar was ik al bang voor.

Is er nog een andere manier om hem te updaten? Anders zou het jammer zijn van deze CAM.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadrian

Ik heb de Power-cam gekocht met 2.04 er al in, maar de powercam

heeft als probleem dat het 10 tot 12 seconden duurt voor er een beeld is van CanalDigitaal-HD en Thema-kanalen

op Astra 3 ,,23 graden oost''.

Nu draai ik met een Aston-cam tot volle tevredenheid.

 

smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pelt,

 

Ook ik had onlangs met die Cam van dat soort wachttijden op de HD zenders die CanalDigitaal op de eigen transponder doorgeeft. Met de Themakanalen had ik geen problemen.

 

Maar sinds een dag of vier gaat het weer zonder probleem. Ik vermoed dat het in de combinatie van je Cam / Tuner zit. Ook al omdat je met de Aston geen probleem hebt en ik met de powercamPro met mijn Topfield ook niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hobbymeester

Mij is het nog steeds niet gelukt.

Ook vragen naar Power Cam Pro blijven onbeantwoord.

CD heeft mij "onder voorwaarden" toegezegd hiervoor een oplossing te geven. Zij stelt dat een gecertificeerde Topfield zoals de TF7700 met CI-module en abokaartje toch met het abonnement wel moet werken.

Voorwaarden zijn;

na ontvangst ci-module van CD, terugzenden van Powercampro en het aanhouden van het huidige abonnement voor 1 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat de Powercam echt supersnel zapt. Veel snaller dan mijn Aston-cam. Ook op de HD-kanalen.

Ik heb hem nu vier dagen en hij werkt nog; ik weet niet wanneer de updates verstuurd worden of hoelang je dan nog beeld hebt, maar deze cam wil ik echt niet meer kwijt. Allen die update he...

 

PS Is de officiële CD-Mediaguard-cam ook zo snel?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hobbymeester

Ben dus in afwachting van de CD card . Met de Powercampro staat tot nu nog steeds alles op zwart. Zodra ik de mediaguard cam van cd ontvangen heb kan ik weer kijken, hoop ik..of die snel zapt of niet kan ik dus niets over zeggen, want ik heb geen vergelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Ik moet zeggen dat de Powercam echt supersnel zapt. Veel snaller dan mijn Aston-cam. Ook op de HD-kanalen.
Ik heb hem nu vier dagen en hij werkt nog; ik weet niet wanneer de updates verstuurd worden of hoelang je dan nog beeld hebt, maar deze cam wil ik echt niet meer kwijt. Allen die update he...

PS Is de officiële CD-Mediaguard-cam ook zo snel?


Ik had ook de PowercamPro 2.0 en kon die gelukkig nog wel updaten naar versie 2.0.4. Het probleem bij versies, ouder dan 2.0.4 was in het begin van de Seca3 kaart, dat hij de "maandelijkse" update niet door gaf. En dan ging op een gegeven moment alles op zwart.

Ik heb ook de MediaGuard cam. Er schijnen 2 versies te zijn, als ik het goed begrepen heb. Ik heb de oude versie en die opent erg moeizaam de HD zenders op de eigen transponder van CanalDigitaal. Maar "als" hij er een pakt, dan gaat het verder goed en zapt en opent hij net zo vlot als de PowercamPro. Ik heb de ervaring (bij mijzelf dus) dat als ik de Topfield uit zet op een CDS HD zender, hij goed opent als ik hem weer aan zet. Zet ik hem uit op b.v. RTL4 en later weer aan, dan lukt het me meestal niet om die HD zenders open te krijgen. Maar misschien is dit exemplarisch bij dat ding van mij?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een Aston kaartje, dus als de boel op zwart gaat, kan ik altijd nog even switchen.

Alleen vind ik het jammer dat er van Powercam helemaal niets meer te horen is. Niet via de website, noch via email. En die update via de transponder lijkt definitief weg...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadrian,

 

ik kan je geruststellen, hier worden de CD-updates verwerkt met de versie 2.0 in de PowercamPro. Af en toe wel last van de "grijze balk" maar dat ligt volgens mij aan CD. Ik heb een poosje geleden ook geprobeerd te updaten naar 2.04 maar was blijkbaar net te laat. Maar zolang ie 't doet...

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geeft hoop Frans3, zeker omdat ik zie dat je dezelfde ontvanger hebt als ik! Ik wacht af, en geniet intussen van het snelle zappen smile

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Intussen heb ik gezien dat de update wel goed doorkomt. Mijn subscription info is inmiddels bijgewerkt tot 2010. Dus deze cam is een blijvertje!

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...