Ga naar inhoud


[POWERCAM] van V2.0 naar 2.04, is het iemand laatst nog gelukt?


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Hadrian

Zou het aan de instellingen liggen dan?
Welke firmware heb je? Laatste van de rebox site
Op welke diseqc-positie zit de hotbird bij jou? gebruik geen diseqc
Welke tuner heb je gebruikt? 1
Welk slot? bovenste
Met/zonder CDS-kaart? zonder
Welk kanaal? een van de J Sport kanalen
Hoe lang moest je wachten? Niet.. Ding klaar gezet, CI er in en zijn gang laten gaan, bij thuiskomen was ie klaar
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De update lijkt sneller te zappen heb ik het idee.

Met het opnemen van HD kanalen en kijken op een

ander HD kanaal (23 oost) geen hiks meer in de

opgenomen programma's (TF 7710HDPVR).

 

Mijn instellingen van de power cam zijn.

 

Onder English

CSP- Disabled

 

Onder CAS

Mosaic-S [ON]

Mosaic-V [OFF]

Mosaic-I [OFF]

Mosaic-C [OFF]

Mosaic-X [OFF]

Mosaic-B [OFF]

 

Misschien hebben jullie er wat aan.

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rico H
Hoi, net geupdate van 2.04 naar 3.2 via zender JSC Sports +1. Nadat je op deze zender hebt gezet, even de cam eruit en er weer in. Vervolgens zou die binnen 10 minuten vanzelf moeten starten, je kunt dit volgen onder common interface, Powercam, taal kiezen, Download status. Wel telkens ok drukken om te zien of en hoever de update vordert..
Succes.

Hopelijk zal bij mij het initialiserings probleem minder of over zijn...
Rico


Rico H, is bij jou het initialiserings probleem verminderd of opgelost na de update ? Ik heb gisteravond de update naar versie 3.2 met succes uitgevoerd op de TF7700HSCI op de door jou beschreven wijze. Ik moest enkele minuten wachten voordat de update ging lopen, daarna was deze in ongeveer 30 min. gefixed ( na de melding " initializing " van enkele seconden ). Momenteel heb ik e.e.a. nog nauwelijks kunnen testen en kan dus nog niet zeggen of er eventueel verbeteringen zijn. Wel had ik voorheen ook wel eens het initialiserings probleem met mijn oude versie 2.3 ( " uitzending gecodeerd ", vooral na het opnieuw inlezen van nieuwe zenders ).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDfanaat
Rico H, is bij jou het initialiserings probleem verminderd of opgelost na de update ?


Na aanschaf van Powercam had ik meteen dit initialiseringsprobleem. Aangezien de leverancier dit niet op een normale manier met mij wilde afhandelen, heb ik toch nog een andere cam (Xcam) moeten kopen en daarmee gaat het goed. Om te proberen heb ik onlangs de Powercam geupdate, en ik heb net weer even de Powercam in de TF5000PVR gedaan, maar ik heb telkens weer het initialiseringsprobleem.. Zeg maar dat gemiddeld pas na 7 keer de cam herkend wordt in het CI slot...

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rico H
Origineel bericht van: HDfanaat
Rico H, is bij jou het initialiserings probleem verminderd of opgelost na de update ?


Na aanschaf van Powercam had ik meteen dit initialiseringsprobleem. Aangezien de leverancier dit niet op een normale manier met mij wilde afhandelen, heb ik toch nog een andere cam (Xcam) moeten kopen en daarmee gaat het goed. Om te proberen heb ik onlangs de Powercam geupdate, en ik heb net weer even de Powercam in de TF5000PVR gedaan, maar ik heb telkens weer het initialiseringsprobleem.. Zeg maar dat gemiddeld pas na 7 keer de cam herkend wordt in het CI slot...

Rico


Rico H, bedankt voor de duidelijke en snelle reactie ! Na uitgebreid testen blijkt dat de update naar versie 3.2 bij mij op de TF7710HD PVR geen verbetering, noch verslechtering opgeleverd heeft. Nog steeds moet ik na het aanzetten af en toe heen en weer zappen ( naar een andere gecodeerde of ongecodeerde zender ) om de melding " zender gecodeerd " ongedaan te maken. Best wel vervelend ! Toch wel vreemd, want de Powercam Pro zou juist zeer geschikt zijn voor de TF7710HD PVR.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Powercam pro is ook zeer geschikt voor mijn TF7710HDPVR. Ik herken me totaal niet in de problemen die jij noemt; dat zijn eerder dingen die ik met mijn Aston cam had (die hier nu niks ligt te doen).

Eigenlijk werkt mijn Powercam perfect. Heel af en toe als ik hem aanzet, blijft-ie in initialiseren hangen, maar dat is echt sporadisch (1 op de 50 keer ofzo).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Mijn Powercam pro is ook zeer geschikt voor mijn TF7710HDPVR. Ik herken me totaal niet in de problemen die jij noemt; dat zijn eerder dingen die ik met mijn Aston cam had (die hier nu niks ligt te doen).
Eigenlijk werkt mijn Powercam perfect. Heel af en toe als ik hem aanzet, blijft-ie in initialiseren hangen, maar dat is echt sporadisch (1 op de 50 keer ofzo).


Sorry, ik had misschien wat meer details moeten geven. De Aston cam werkt inderdaad slecht in de 7710, maar is uitermate geschikt voor de 7700HSCI. De powercam pro werkt bij mij waarschijnlijk ook prima in de 7710 met fw versie 7.00.34, het lijkt er op dat de problemen ontstaan zijn met fw versie 7.00.39 ( met de fastscan functie van CDS ). Het werkte een tijd vrij redelijk met deze laatste fw versie, echter na het opnieuw inladen v/d nieuwe fastscan lijst deze week heb ik weer regelmatig het probleem van " zender gecodeerd " en moet ik weer even heen en weer zappen om beeld te krijgen. Ik zal het nog een poosje aankijken, als het echt heel vervelend wordt, kan ik altijd nog terug naar de voorgaande fw versie ( dan maar zonder de fastscan ).

TF7710HDPVR ID 23031 fw 7.00.39 powercam pro 3.2
TF7700HSCI Aston 2.18
Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn TF 7700HSCI zit een CD-mediaguard module geschikt voor CD-voor TVV en voor TéléSat.

Kan een Aston cam iets meer / iets beter/ opleveren.Kunt U mij daar iets over mededelen-Met dank.

 

Alfa..

.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfa
In mijn TF 7700HSCI zit een CD-mediaguard module geschikt voor CD-voor TVV en voor TéléSat.
Kan een Aston cam iets meer / iets beter/ opleveren.Kunt U mij daar iets over mededelen-Met dank.

Alfa..
.

Ik heb helaas geen ervaringen met de CD mediaguard module. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat de Aston 1.7 module versie 2.18 een uitstekende combinatie is met de TF7700HSCI. Heeft bij mij altijd feilloos gewerkt ( o.a. zeer snel zappen ). Ook uit de diverse andere forums heb ik begrepen dat de Aston de beste keuze is voor de 7700HSCI. Wat zouden overigens voor jou de redenen kunnen zijn om over te gaan op een andere module ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Vandaag is mijn Powercam toch ineens geupdate van V2.0 naar V3.2.

Ik wilde het toch nog eens proberen nu ik een andere firmware heb (Tsjechische), en warempel, na een uurtje was-ie ineens geupdate smile.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...