D_liver Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Multicas 1.60D-A02 -------------------------------------------------------------------------------- 14-10-2009 - improved zapping speeds ( MUCH!!) - improved handling NDS In de downloads bij plugins als executeble 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
wian Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Weer een verbetering. Connecten met MultiCAS naar CCcam op een dreambox met een Ziggo kaart werkt nu! De ziggo kaart direkt in de AZbox werkt nog niet, ook staat er in het log dat de kaart goed geinitialiseerd wordt en reageert op ECM/EMM's: Smart Card is inserted.. --> CARD_INSERTED... Start Smart Card is initialized Found ATR length = 20 --> CARD_INIT_OK... [EMU_CTRL] main: START_SMARTCARD(sc = 0) card_set_param param_status = 3 || Mode = 3 even verder card_ecm[0] 81 >> CAS 604 [EcmLength:44] [EMU_MOD] Emu_Act_ECM>> ecm ok[iRD-Card] Thu Oct 15 09:38:54.790 Ze zijn er heel dichtbij lijkt het. Misschien nog even stoeien met instellingen, maar CAM key etc staat al ingesteld. hobby4all
chrisch Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Las net op een ander forum dat de zapsnelheid met deze multicas zelfs hoger lag dan op z'n DM... Ik ga het vanavond zelf even proberen, want dat zou bijna niet te geloven zijn Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
D_liver Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: chrisch Las net op een ander forum dat de zapsnelheid met deze multicas zelfs hoger lag dan op z'n DM... Ik ga het vanavond zelf even proberen, want dat zou bijna niet te geloven zijn Hehe we lezen dezelfde forums Las het ook maar kan ook nog niet testen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Cobus R Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Hij is inderdaad een heel stuk sneller maar hij is niet sneller als de Dreambox maar komt nu aardig in de buurt maar nu zie ik dat ze gebruik maken van de versie CCcam 2.0.11 ? Raar He De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
chrisch Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: ome to maar nu zie ik dat ze gebruik maken van de versie CCcam 2.0.11 ? Of MC "doet net alsof" het CCcam 2.0.11 is... dat hoop ik dan maar Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
D_liver Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2009 Druk op plugins dan add plugins dan ff de link aanpassen naar azboxworld.com. Download OpenXCAS daarna exit exit dan in Plugins - OpenXCAS: Download executeble en dan hier voor multicas 1.60D-A02 kiezen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Cobus R Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Deze connect wel gewoon met de laaste versie in de server dus de 2.1.2 De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
rtificial Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Ben vooralsnog ook wel tevreden over deze Multicas. Heb momenteel Mbox verschoven naar een aparte server, eens zien of we dat nog wel operationeel moeten houden. DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
chrisch Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 @caddydriver: beter een eigen topic maken ;-) Maar je moet voor elke sat die je wilt zien bij je tunerinstellingen vastleggen dat je usals wilt gebruiken. Dan werkt het in 1 keer... Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
spikes Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Nou ik ben niet echt tevreden. Als ik mijn ird2 kaart (C+ ned)erin stopt werkt CCcam client niet meer hier. Haal ik de kaart eruit heb ik weer beeld met CCcam client. Dus fijn is het nog niet. Dit alleen maar even ter info, ik zie het niet als een probleem .
D_liver Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Klopt als een bus. Als je een kaart in de lezer drukt werkt CS voor dat pakket niet meer. In jou geval druk je er een irdeto kaart in dus zul je de prio aan moeten passen. Zap maar us naar een andere sateliet en kijk daat gaat ie weer ;-) Btw toch geen "doe het zelf zaak"kaart he ? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
chrisch Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Misschien moeten ze SID ASSIGN implementeren Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
spikes Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Origineel bericht van: D_liver Btw toch geen "doe het zelf zaak"kaart he ? Ik ben niet zo'n klusser
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen