Ga naar inhoud

xmltv import 0.9.3 (testers gevraagd)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooizo, import is klaar en heb epg tot en met vrijdag ochtend bijna buiten op één HD / één / Acht en nog paar andere maar dat word wel opgelost smile

De auto import zal ik wel zien of die werkt morgen zekers smile

Bedankt rytec en milo voor deze plugin

• Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Op gemini kreeg ik hem niet goed gevuld en werd de box traag , heb vandaag de pli jade 3 erop gezet , alles word netjes gevuld voor een hele week en de box word ook niet traag , alleen vanmorgen zat de box vast en wou niet uit de standby modus , de box was vastgelopen om 05:45 , stekker uit het stroom en weer opstarten, weer de plugin laten lopen en alles werd netjes weer gevuld

vind het super met de plugin de je nu voor een week je epg heb gevuld.

Gr martin

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:

loopt hier als een speer vanmorgen wast i tot vrijdag ochtend gevuld laugh

rytec en milo Bedankt voor het harde werk

gr Boompje

Panasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0

Geplaatst:

kleine update smile :

deze nacht is de auto update blijkbaar goed binnengekomen want heb weer extra epg data erbij gekregen laugh

De werking van de box tijdens een man import van de data blijft ook goed.

Dit alles op gemini 4.3 dm800.

Geplaatst:

Update: (OozoonCVS - DM7025+)

Deze ochtend is de box niet uit deep-standby gekomen om de update te doen.

@milo: heb je de code om de box op te starten eruit gehaald? Of heb je hem kapot gemaakt?

Is niet zo erg - er zijn oplossingen om dit te ondervangen, maar vorige versies starten mijn box mooi op.

Box opgestart - tijd van de update 10 minuten later gezet, box herstart. En 10 minuten later deed ie netjes een automatische update.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

DM800, LT Fifth SP8:

Ik had eerst 0.6 handmatig geïnstalleerd en toen stond 'EPGimport' tussen de Applicaties maar toen zag ik dat de laatste versie 0.9.3 was, heb via Telnet de 0.6 gedeïnstalleerd en wederom handmatig de 0.9.3 erop gezet, daarna ook van de site van Rytec xmltv.dat in /etc/epgimport gezet maar nu komt na de reboot de Applicatie 'EPGimport' niet meer voor??

Moet ik bij een versie hoger dan 0.6 soms nu wel die python installeren en bij 0.6 niet?

Overigens heb hiervoor Milo gebruikt en daar werkte dit perfect, maar liep de box steeds vast op fouten in de diverse skins en daarvoor had ik NewNigma 2.8 maar kreeg ik steeds python errors...

Ben benieuwd naar spongebob zijn bevindingen aangezien die ook LT gebruikt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
Rytec, Mike.

Is het mogelijk om de ITV 2,3,4 +1 kanalen toe te voegen ??

Moet ff kijken in de sateliet lijst van je box.
Itv zit er namelijk wel al tussen alleen niet elke versie ligt aan de regio versie.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

mijn ervaring bij LT is dat de laatst mogelijke versie (van deze plugin) die bruikbaar is, is de 0.8.5-versie. Alle versies daarna kan ik nog manueel installeren, maar zijn niet meer terug te vinden in de Applicaties-map en dus dé facto onbruikbaar. Ik dacht eerst dat het was omdat het image kaduuk was. Maar ook na een verse installatie blijkt de 0.9.3 en 0.9.4 versie niet zichtbaar en dus ook niet werkbaar.

Voorlopig doe ik het dus nog met de 0.8.5 versie en wacht dus met smart op een nieuwe, werkbare versie. Maar ook op de nieuwe versie van LT 6, die wellicht een van de komende dagen/weken uit zal komen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: spongebob
mijn ervaring bij LT is dat de laatst mogelijke versie (van deze plugin) die bruikbaar is, is de 0.8.5-versie. Alle versies daarna kan ik nog manueel installeren, maar zijn niet meer terug te vinden in de Applicaties-map en dus dé facto onbruikbaar. Ik dacht eerst dat het was omdat het image kaduuk was. Maar ook na een verse installatie blijkt de 0.9.3 en 0.9.4 versie niet zichtbaar en dus ook niet werkbaar.

Voorlopig doe ik het dus nog met de 0.8.5 versie en wacht dus met smart op een nieuwe, werkbare versie. Maar ook op de nieuwe versie van LT 6, die wellicht een van de komende dagen/weken uit zal komen.

Dank je wel, da's goede info want ik stond al op het punt die python plugin die voor Gemini bedoeld was te installeren.
Heb 0.8.2-r6 van rytec's site geïnstalleerd en na een reboot staat 'EPGimport' nu wel bij de Applicaties. Een handmatige import gedaan, ruim een kwartier later nog steeds alleen maar nu en straks op de EPG... mad
Ik zag dat in /etc/epgimport xmltv.dat van 10-10-2009 staat (naast ook nog uk_radiotimes.dat en een submap radiotimes met daarin channels.dat).
De laatste xmltv.dat erop gezet en beetje aangepast (de optie patched=0 kom ik daar niet tegen???), radiotimes eruit gehaald.
Dan lees ik in de readme die ook in /etc/epgimport staat dat ik met makeref.vbs (wat bij Windows zou zitten, maar ik kom het nergens tegen) mijn eigen settings moet omzetten. Hoe en zo daar ga ik nog wel een keer op broeden...

En inderdaad hoop ik ook dat LT6 gauw komt, het schijnt de nodige verassende vernieuwingen in zich te hebben en hopelijk ook HD-skins...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

@lexzie: wat je ook ZEKER moet doen bij LT, is de automatische externe EPG volledig uitschakelen. Want dat conflicteert wel eens met de EPGimport van Milo, waardoor je dus enkel now&next krijgt.

dit doe je zo:

menu > LTmenu > extras > externe EPG > de-activeren.

Je image herstart dan. Als je DAN de epg van Milo laat binnenlopen, dan gaat het perfect.

Maar let op: hoe groter het bestand, hoe langer het duurt. Ik laad ook de britse zenders in en dan duurt het alles samen circa 17 minuten.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Oke,

ik heb maar eens het volgende gedaan:

1. LT geinstalleert (de laatste 5th sp8 geloof ik)

2. de 0.9.3-r6 plugin geinstalleert, vantevoren netjes aan de python voorwaarden voldaan (zie rytec's website)

3. gereboot

Nu staat bij mij de plugin keurig in het applicatielijstje erbij, ik start 'm op, en ja hoor, hij gaat keurig zoals het hoort bij een non-patched image de epg datfile aanmaken.

Dus eerlijk gezegd denk ik dat het een kwestie is van gewoon installeren inclusief de python-prerequisites en dan doet ook de laatste versie het prima op LT

mvrgr

P.S. Op Rytec's site vindt je keurig verzamelt de benodigde python-packages

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen