Blackbriar Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: aardbeì 'er staat me iets bij dat er heeel lang geleden ook wel eens issues waren met de gebruikte charactersets... mvrgr Had ik ook al gedacht. Alle drie de ontbrekende uitzendingen hebben een ë in de titel. Maar de MotoGP Australië van 12:20 staat wel in de EPG.
Blackbriar Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: Blackbriar Maar de MotoGP Australië van 12:20 staat wel in de EPG. Even een aanvulling op mijn eigen post: De MotoGP is al aan de gang. Deze komt dus mogelijk uit de reguliere EPG. Misschien is de ë toch de schuldige.
Blackbriar Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Wat verder speurwerk wijst steeds meer in de richting van de karakterset. Om 18:50 ontbreekt op de ARD Lindenstraße (met Ringel-ess.) Om 23:30 ontbreekt op de ZDF ZDF-History: Einmal Freiheit und zurück.
wigee Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Hoe kan moet je dit manueel installeren on PLI Jade 3? Kan iemand me dit uitleggen. Alvast bedankt. Wigee
Kabeltje87 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: Blackbriar Wat verder speurwerk wijst steeds meer in de richting van de karakterset. Om 18:50 ontbreekt op de ARD Lindenstraße (met Ringel-ess.) Om 23:30 ontbreekt op de ZDF ZDF-History: Einmal Freiheit und zurück. Zou wel eens het probleem kunnen zijn. Enige tijd geleden is er een data file geweest waar ergens een ampersand ( & ) in stond. Deze file wilde zelfs helemaal niet importeren. Dit is toen snel opgelost geworden. @milo: e.e.a. is misschien het gevolg van de codepage die je gebruikt in de importer. In e1 wordt codepage 1 gebruikt. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
martin52 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Nieuwe Nabilo Black Hole v_12 is zojuist uitgekomen. In deze image is de mogelijkheid opgenomen om epg te downloaden van een server. Dreambox hoeft daarna niet gereboot te worden. Kan ik hier gewoon gaan downloaden vanaf de Rytec server?
Kabeltje87 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 De juiste plaats van de files is: http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz Je kunt het altijd proberen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
martin52 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Helaas, kennelijk moet format epg.dat.gz zijn. Iets anders wordt niet geaccepteerd
vGnp Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: martin52 Helaas, kennelijk moet format epg.dat.gz zijn. Iets anders wordt niet geaccepteerd Je kunt toch een scriptje schrijven en dan hernoemen? root@dm7025 /media/hdd # wget http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gzConnecting to www.rytec.be[217.148.92.110]:80 rytecxmltv.gz 100% |************************************* root@dm7025 /media/hdd # mv rytecxmltv.gz epg.dat.gz vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
martin52 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Eh, daar houdt mijn linux kennis op. Heb toch maar gewoon de mooie plugin van Milo geinstalleerd
Kabeltje87 Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: martin52 Helaas, kennelijk moet format epg.dat.gz zijn. Iets anders wordt niet geaccepteerd Je kunt toch een scriptje schrijven en dan hernoemen? root@dm7025 /media/hdd # wget http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gzConnecting to www.rytec.be[217.148.92.110]:80 rytecxmltv.gz 100% |************************************* root@dm7025 /media/hdd # mv rytecxmltv.gz epg.dat.gz vGnp Zal trouwens niet werken. De filenaam epg.dat (.gz) duid erop dat de gile in intern Enigma formaat moet staan. De files van rytec zijn XMLTV formaat. En dit is iets heel anders. De hele xmltv plugin is bedoeld om de xmltv files om te zetten naar epg.dat. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast MiLo Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 @milo: e.e.a. is misschien het gevolg van de codepage die je gebruikt in de importer. In e1 wordt codepage 1 gebruikt. Yup, d'r is iets met de codepage. De C++ code accepteert alleen latin-1, en dan gaat het fout... Ik heb een 0.9.5 die er iets mee frutselt, maar de codepage klopt nog niet. Hij zou in ieder geval de event nou niet weg moeten gooien, heb hem nog niet op de DB getest.enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.5-r6_all.ipk.zip
Boompje Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 staat er op, handmatig effe epg binnen gehaald zag nog geen gaten morgen effe kijken of i geüpdatet heeft ben benieuwt gr BoompjePanasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0
Catastrofus Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 [off-topic] Zit deze versie reeds in de feed? Heb vandaag bij een collega een nieuwe 8000 voorzien van Milo en daar viel het mij op de epg-plugin in de achtergrond draaide maar wel keurig werkte. Terwijl bij m'n eigen 8000's de handel nog in de voorgrond draait. Wellicht versie 9 in de feed terwijl ikzelf nog met v8 zit te draaien? [/off-topic] Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Blackbriar Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 @milo: Ziet er nu goed uit. Zowel in de ARD als de ZDF zitten nu geen gaten meer. En dat zijn toch de zenders met de meeste Umlauts. Bedankt. Harrie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen