Ga naar inhoud

xmltv import 0.9.3 (testers gevraagd)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

versie 0.9.4 -->ik weet niet waar het aan ligt, maar er zijn altijd wel enkele zenders die GEEN epg. Zoals bvb de zender "één" waarbij ik het huidige programma zie. En op het tweede lijntje het programma "doorlopende herhalingen van het Journaal". Verder niets. Een reboot lost niks op. Hebben nog meer mensen dit?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

• Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bij mij mist ned 3 ,daar heb ik maar 3 regels.

De andere kanalen b.v. belgie een heb ik wel de epg,maar dat komt waarschijnlijk van de epg van de ontvanger zelf,want kan die niet uitzetten in newenigma 2.8.

heb ook nog in die data file gekeken epgimport.gz en daar staat de info van ned 3 wel in.

Zal nog wel opgelost worden denk ik.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Hoewel voor Sky Screen 2 de gegevens goed staan in de xmltv.dat:

<channel id="I312.756491.microsoft.com">1:0:86:0f16:07e0:0002:011a0000:0:0:0:</channel> <!-- Sky Screen 2 HD -->

<channel id="I312.756491.microsoft.com">1:0:1:122b:0968:0002:011a0000:0:0:0:</channel> <!-- Sky Screen 2 -->

krijg ik toch geen EPG op deze zender.

Wat kan hiervan de reden zijn?

Gr. Rick

Geplaatst:
Origineel bericht van: Blackbriar
...Zowel in de ARD als de ZDF zitten nu geen gaten meer. En dat zijn toch de zenders met de meeste Umlauts. Bedankt.

Zou je ook eens kunnen kijken of de umlauts en ringel-essen ook goed zijn? Zo niet, dan moet ik nog wat aandacht aan de encoding schenken.
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Blackbriar
...Zowel in de ARD als de ZDF zitten nu geen gaten meer. En dat zijn toch de zenders met de meeste Umlauts. Bedankt.

Zou je ook eens kunnen kijken of de umlauts en ringel-essen ook goed zijn? Zo niet, dan moet ik nog wat aandacht aan de encoding schenken.

Ringel-S (ß) zit ertussen in de epg data

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

vanmorgen was de epg niet geüpdatet dus probeer ik hem weer opnieuw te installeren en toen viel mij op dat hij nu 5 pakketten installeert en gisteren maar 4 confused misschien dat het daar aan ligt effe morgenvroeg af wachten

gr Boompje

Panasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0

Geplaatst:

De automatische update werkt niet in deze versie, hij download wel de file van m'n site maar daar blijft het bij.

[EPGImport] importing for rytecxmltv with enigma patched = True and only if on standby = 0

Import: gen_xmltv

[EPGImport] using parser genxmltv

[EPGImport] nextImport, fileIndex= 0 [(u'http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz', '')]

do_download path: /media/hdd

Downloading: http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz To local path: /media/hdd/epgimport.gz

[EPGImport] afterDownload /media/hdd/epgimport.gz

[xmlTVConverter] Enumerating programme information

It's now Mon Oct 19 09:46:05 2009

[timer.py] next activation: 1255938465 (in 99981 ms)

It's now Mon Oct 19 09:46:05 2009

[timer.py] next activation: 1255938465 (in 99975 ms)

[EPGC] start cleanloop

[EPGC] stop cleanloop

[EPGC] 1252963 bytes for cache used

It's now Mon Oct 19 09:46:41 2009

[EPGImportTimerEntry] getNextActivation

[EPGImportTimerEntry] getNextActivation

next real activation is Tue Oct 20 09:45:01 2009

[timer.py] next activation: 1255938501 (in 99983 ms)

[EPGC] start cleanloop

[EPGC] stop cleanloop

[EPGC] 1253175 bytes for cache used

It's now Mon Oct 19 09:47:45 2009

[timer.py] next activation: 1255938565 (in 99993 ms)

It's now Mon Oct 19 09:47:45 2009

[timer.py] next activation: 1255938565 (in 99986 ms)

[EPGC] start cleanloop

[EPGC] stop cleanloop

[EPGC] 1254968 bytes for cache used

[ePopen] command: ('hdparm', 'hdparm', '-y', '/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc')

child has terminated

pipes closed

poll: unhandled POLLERR/HUP/NVAL for fd 31(16)

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: the boss
Bij mij mist ned 3 ,daar heb ik maar 3 regels.
De andere kanalen b.v. belgie een heb ik wel de epg,maar dat komt waarschijnlijk van de epg van de ontvanger zelf,want kan die niet uitzetten in newenigma 2.8.

heb ook nog in die data file gekeken epgimport.gz en daar staat de info van ned 3 wel in.

Zal nog wel opgelost worden denk ik.

De EPG die dubbel moet opgeslagen worden bv. Ned3 en NedHD, een en eenHD enz. hebben nog een probleem waardoor er slechts bij één van de de zenders de EPG opgeslagen wordt.

Volgens mij moet dit nog gefixt worden.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Dit stukje:

Origineel bericht van: Rytec
...

[EPGImport] afterDownload /media/hdd/epgimport.gz

[xmlTVConverter] Enumerating programme information

...

Geeft aan dat hij wel begonnen is met het verwerken van de data. Aan het CPU gebruik (bijv. top) zou je moeten kunnen zien of hij nog loopt. Als je hem uit het menu handmatig start zou hij ook moeten melden als hij nog actief is. Je kunt ook in de zender EPG kijken, ze worden in dezelfde volgorde gevuld als de data in de gz file.

Enfin, die hele timer scheduling enzo ga ik toch nog helemaal herzien. Is een vervelend karweitje omdat ik dat niet gewoon op 'n PC kan draaien.

Geplaatst:

Even tussendoor voor de liefhebbers :

Op mijn site is de recente xmltv.dat beschikbaar waar vanaf morgen dan ook ITV2+1, ITV3+1, Alibi en Alibi+1 bij zullen zitten.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Bedankt rytec voor de plugin.

Heb deze gisteren geinstalleerd en buiten enkele gaten, is hier al bekend, doet hij het wel goed.

Beter dan die verdomde EPG van Tv vlaanderen!

Geplaatst:

Even ter aanvulling van een eerder testrapport:

De code die ervoor zorgt dat de box automatisch opgestart wordt werkt wel nog degelijk. Ik moet vorige week ergens iets beschadigd hebben in de software van mijn box.

Heb deze morgen de box opnieuw geflashed en alles opnieuwe ingesteld.

De XMLTV import plug-in zorgde er probleemloos voor dat de box opstartte wanneer een update gevraagd werd.

Wel nog altijd de gaten net na middernacht. Ook met de laatste versie (0.9.5).

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

kunnen jullie bij het vermelden van de resultaten effen zeggen welke versie je testte en op welke image met versie naam?

zou leuker zijn voor iedereen om te vergelijken.

Nabilo heeft nu ook V12 waar je zelfs zonder reboot verschillende kant en klare epg.dat files kunt inlezen in 35 seconden per stuk. en daarvoor moet ook op een box met milo plugin en rytec info deftige epg.dat files aangemaakt worden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Even tussendoor voor de liefhebbers :
Op mijn site is de recente xmltv.dat beschikbaar waar vanaf morgen dan ook ITV2+1, ITV3+1, Alibi en Alibi+1 bij zullen zitten.

Ook één HD / één / Acht / vtmkzaoon / ned3 enzo ??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...