Rytec Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: Opuske Origineel bericht van: Rytec Even tussendoor voor de liefhebbers : Op mijn site is de recente xmltv.dat beschikbaar waar vanaf morgen dan ook ITV2+1, ITV3+1, Alibi en Alibi+1 bij zullen zitten. Ook één HD / één / Acht / vtmkzaoon / ned3 enzo ?? één en één HD alsook ned3 en ned3 HD krijgen dezelfde data en dat werkt nu al, bij de meesten toch. (controleer desnoods de "channel ID" in mijn xmltv.dat met de "streaminformatie" menu, informatie, streaminfo als je op die zender staat) Acht, vtmKazoom en overige HD zenders van CD en TVV heb ik nog niet gevonden... ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
aardbeì Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 Wel nog altijd de gaten net na middernacht. Ook met de laatste versie (0.9.5). Willy welk image draai je, dan kijk ik eens wat ie bij mij doet. mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec Origineel bericht van: Opuske Origineel bericht van: Rytec Even tussendoor voor de liefhebbers : Op mijn site is de recente xmltv.dat beschikbaar waar vanaf morgen dan ook ITV2+1, ITV3+1, Alibi en Alibi+1 bij zullen zitten. Ook één HD / één / Acht / vtmkzaoon / ned3 enzo ?? één en één HD alsook ned3 en ned3 HD krijgen dezelfde data en dat werkt nu al, bij de meesten toch. (controleer desnoods de "channel ID" in mijn xmltv.dat met de "streaminformatie" menu, informatie, streaminfo als je op die zender staat) Acht, vtmKazoom en overige HD zenders van CD en TVV heb ik nog niet gevonden... Klein vraagje, heb je B4U movies en/of music ook gevonden toevallig? mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Kabeltje87 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: Kabeltje87 Wel nog altijd de gaten net na middernacht. Ook met de laatste versie (0.9.5). Willy welk image draai je, dan kijk ik eens wat ie bij mij doet. mvrgr OozoonCVS op een DM7025+ Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen