Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Bestandsnamen van opgenomen programma's verkeerd


willy588

Aanbevolen berichten

Na een opname wordt de weergegeven bestandsnaam altijd voorafgegaan door een blanco digit met het gevolg dat ik die opnames met "Filezilla" niet kan overzetten naar de PC. Ik moet dan eerst die blanco digit wissen en daarna terug opslaan en dan kan ik pas kopiëren. Dit doet zich enkel en alleen voor met gecodeerde opnames.(FTA bestanden worden wel goed weergegeven)

Heeft dit iets met een instelling te maken of wie kan mij van dit probleem afhelpen.

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan je het niet zonder dat programma naar je pc halen

lukte mij altijd gewoon via de netwerk verbinding

kon ze ook gewoon afspelen met de dvd speler van nero die de.rec file afspeelde

heb nu geen netwerk kabel aangesloten helaas om het voor je te checken

 

is die lege digit ook te zien als je de file list nu op je toppie bekijkt

heb net gekeken hiet met gecodeerd en niet gecodeerd zijn het hier de zelfde namen zonder een lege digit ervoor zo te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het dan wel zin? Als je een gecodeerde opname overzet, dan zal die op de pc ook niet zichtbaar zijn.

 

Maar dit is ook bij andere machines het geval. Dit soort benamingen van files geeft vaker foutmeldingen bij het overzetten. Ook als je Altair gebruikt voor de 55x00 etc.

Ook dan moet je de naam van defile eerst veranderen.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opnames staan wel degelijk ongecodeerd op de TF. De verschuiving van de bestandsnaam is wel duidelijk te zien op de "File List" van de TF. Ondertussen heb ik vastgesteld dat niet alle bestandsnamen van de gedecodeerde opnames één digit naar rechts verschoven zijn. Ik ga nog wat verder testen en zien bij welke programma's zich dit voordoet. Niet dat dit een echt probleem is. Ik kan altijd de naam wijzigen om te kunnen overzetten naar de PC maar het is een ongemak.

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd het in de gaten.

 

Als er een vreemd teken voor de opname staat, zegt dat de opname niet (volledig) is gedecodeerd.

Dus dan kan het zomaar zijn dat de eerste minuten te zien te zijn en dat ie later alsnog zwart beeld geeft.

Dus controleer he begin van de opname en net voor het einde of de overgehevelde opname te bekijken is.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...