Ga naar inhoud


Geen beeld canaldigitaal met ipbox 9000HD


Gast plopper

Aanbevolen berichten

Dit onderwerp is al divers keren aan de orde geweest, maar heeft voor mij nog geen oplossing gegeven.

Sinds ik de nieuwe CD card heb ontvangen geen gecodeerde NL zenders meer te ontvangen. niet met de interne kaartreaders, ook niet met aston 2.23, ook niet met officiele gecertificeerde CD module. Daarvoor geen problemen: met diverse NLB images prima ontvangst met de oude kaart.

Nu draaiend op PKT Mod 5.5 V0.55

Wie geeft de gouden tip om de nederlandszenders onder Enigma2 op de 9000HD tevoroschijn te toveren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo plopper,

 

mijn advies: gewoon de NLB images blijven gebruiken. Op zich is er niks mis met de E2, maar je moet er gewoon geen wonderen van verwachten. Lang niet alle CI modules worden ondersteund door E2, en het werkend krijgen van de interne cardreaders vergt ook wat knutselwerk.

 

Als je echt E2 wilt gebruiken (waarom eigenlijk?), is het nodig om een softcam te installeren (newcs en mgcamd samen werkt goed). Daarvoor zou in elke E2 ergens wel een menuutje voor moeten zitten.

 

Qua CI modules lijkt tot nu toe diablo nog het best ondersteund te worden.

 

Groet,

Pajarin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook weer terug gegaan naar NLB images,omdat ik met E2 canaal digitaal niet aan de praat krijg.wie kan mij dan uitleggen hoe ik dit moet doen? (newcs en mgcamd)

Ik zelf wil graag terug naar E2 omdat het geluid beter is zeker op de radio kanalen. smile

 

Groeten Freekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...