Ga naar inhoud


Geen beeld CD op Relook 400s met Enigma-image


DikkieDick

Aanbevolen berichten

Maanden heeft de oranje Seca3-kaart gewerkt maar sinds vandaag is het beeld zwart.

 

Ik krijg dit als info via URL op poort 16001:

 

card reader /dev/sci0

handled 0(0) ecms and 0(0) emms

SECA card 00.xxx.51x.9xx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-10-15

006a CANALDIGITAAL : 2009-12-07

 

Emu is CCcam 2.0.4.

 

Wat nu? Uit de andere draadjes word ik nog niet veel wijzer.

 

 

 

 

 

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


alles onder 2.1.2 gaat nie lekker overweg met Seca3.

 

Gooi 2.1.2 er overheen en het zal stukken beter werken!

 

Waarschijnlijk als je met 2.0.4 hem lang genoeg op een zender laat staan krijg je uiteindelijk wel beeld overigens.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hmmm... toch vreemd want hij heeft met 2.0.4 maanden goed gewerkt met seca3. Heb 2.1.2 eropgejast maar op d'1 of andere manier start ie niet op. Vereist nader onderzoek.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben er te lang uit... Het werkte ook maanden vlekkenloos. De bitjes stonden wel goed, maar bij het kopiëren/moven heette ie toch niet CCcam maar CCcam_2.1.2 ;-) En nu draait ie wel. Zal zo ff bij de tv kijken. Ben nu ook nog aan het werk boven. En anders wordt het morgen.

 

Even later:

 

Heb ff gekeken en zwart beeld. Als ik op de blauwe knop druk krijg ik nog steeds CCcam Client 2.0.4 te zien, maar http://192.168.1.30:16001/entitlements geeft wel 2.1.2.

 

Ben er inderdaad te lang uit... Hoe ik dat een paar jaar geleden allemaal heb gedaan... ;-)

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg overigens nu dit te zien:

 

card reader /dev/sci0

handled 50(0) ecms and 6(6) emms

SECA card 00.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-10-15

006a CANALDIGITAAL : 2009-12-07

 

 

 

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
handled 50(0) ecms and 6(6) emms


Het geen betekent:

50 ecm ( = decodeer pulsen ) aanvragen; 0 gelukt
6 emm ( = update pulsen ) aanvragen, alle 6 gelukt.

De datum van managment moet ook ergens begin december staan.
Normaal gesproken na een kwartiertje zou managment geupdate moeten zijn. Anders maar even via canaldigitaal een update puls aanvragen.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, thanx. Had hem ook niet meer een kwartier aan staan. Dan is het duidelijk qua info. Ik maar in de veronderstelling zijn dat ie tot dec 2009 geldig zou zijn. Die management zei me ook niet zoveel. Zal zo de boel aanzetten en dan gaan we wachten en anders ff aanvragen:

 

Even later Relook aangezet, naar boven gewandeld, browser opgestart en ik zie al dit op poort 16001:

 

0000 MANAGMENT : 2009-12-14

006a CANALDIGITAAL : 2009-12-07

 

en via web-x-tv: beeld. Dus de dag begint weer goed... ;-)

Kinderen straks ook weer blij als ze Sesamstraat en Nickelodeon kunnen kijken. ;-)

 

 

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...