Gekkenhuis Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Citaat: wat doet in DOS, dus met cmd NET VIEW \\xxxxx en dan ipv x het ip adres van andere PC Snurker Kan netwerklocatie niet bereiken geeft hij aan maar als ik ping na het ip nummer dan krijg ik wel antwoord. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Penthe Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Heb zoiets ook al eens meegemaakt en hier was de oplossing even alle pc´s uit en dan weer 1 voor 1 opstarten.
Gekkenhuis Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Origineel bericht van: Penthe Heb zoiets ook al eens meegemaakt en hier was de oplossing even alle pc´s uit en dan weer 1 voor 1 opstarten. Dat maakt hier niet uit in welke volgorde ik opstart. Net nog even een netwerk printer geinstalleerd en dat gaat zonder problemen dus hij ziet het netwerk wel alleen niet zichtbaar op de één of andere manier. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Puch Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Staat op de laptop "eenvoudig delen" niet uitgeschakeld? Wat ook een oplossing is: Zet op alle pc alle accountants die in je netwerk zitten en werk met paswoorden. Je hebt bijvoorbeeld 3 pc's: ma, pa en zoon Op alle drie de pc's maak je gebruiker ma, gebruiker pa en gebruiker zoon aan. Dit heeft bij ons al meerder malen connectie problemen doen oplossen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gekkenhuis Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Origineel bericht van: Puch Staat op de laptop "eenvoudig delen" niet uitgeschakeld? Wat ook een oplossing is: Zet op alle pc alle accountants die in je netwerk zitten en werk met paswoorden. Je hebt bijvoorbeeld 3 pc's: ma, pa en zoon Op alle drie de pc's maak je gebruiker ma, gebruiker pa en gebruiker zoon aan. Dit heeft bij ons al meerder malen connectie problemen doen oplossen eenvoudig delen staat aan Maar ik geef het op ik denk dat ik de laptop maar even opnieuw ga installeren en kijken of het dan werkt want dit is zoeken naar een spelt in een hooiberg. Iedereen bedankt voor het meedenken en jullie horen van mij als het naar een nieuwe installatie wel werkt. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Gekkenhuis Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2009 Inmiddels alles opnieuw geinstalleerd en het werkt weer zoals het hoort. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Snurker Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Bedankt voor het laatste antwoord ... Dus geen gekkenhuis meer bij Gekkenhuis thuis Jammer dat je het zo hebt moeten oplossen zou zelf nog van alles hebben willen testen maar goed we hoeven ook niet alles te weten dat zou te veel van het goede zijn en het Gekkenhuis zit blijkbaar al vol groeten van Snurker..tijd voor de winterslaap ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen