rightsaid Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Hallo, Mijn nieuwe CD card werkt niet meer met mijn AXas cam met penta 1.20. Nu heb ik een programmer van iemand te leen en een MRV_UCAS_3.1.bin bestand. De bedoeling zou zijn dat ik mijn CI hiermee zou updaten/upgraden. Ik heb na wat zoeken 'Magic Module Loader' gevonden en m.b.v de serieele kabel een verbinding gemaakt met de CI. Echter ik kan met dit programma alleen maar firmware van het type mbf uploaden. Weet iemand waar ik de juiste software vandaan kan halen? gr Fred
Gast aart44 Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Je kunt met een magic programmer de software niet op die ci module krijgen. Dat kan alleen met een cas interface je moet namelijk ook eerst de dreamload er uit erasen daarna kan de bin er op ook met de cas.
rightsaid Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Waar dient dat ding dan voor wat ik heb? En wat heb ik dan nodig om mijn AXas cam met mijn CD card weer aan de gang te krijgen? gr Fred
Gast aart44 Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Dat ding wat je hebt kun je een andere penta er op zetten of tetra verder niets. Wat je dan nodig hebt heb ik al geschreven als je er ucas op wil zetten heb je een cas interface nodig. Hopenlijk kun je die lenen voor eenmalig gebruik is hij veel te duur.
rightsaid Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2009 Okee, maar kan ik met die opties mijn nieuw canaldigitaal kaart weer aan de praat krijgen? Anders heeft het weinig zin om alles uit te zoeken.
SatMac Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Voor een AXas cam moet je Ucas 3.0 hebben!!! Ucas 3.1 gaat niet lukken.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen