Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zou even ophouden met nds kaarten in niet gecertificeerde boxen. Zie DSmart gevallen, die allemaal kaarten om zeep geholpen hebben, datum wordt verzet maar decodeert niets meer ook niet in orig box.. Voorlopig geen oplossing hiervoor..

Geplaatst:

Als het goed is heb jij ook regel 4 van onze huisregels gelezen toen je je aanmelde als lid. Ben je vergeten wat daar staat, lees die regel dan nog maar eens door, dan weet je wat mag en wat niet op dat gebied.

Geplaatst:

Stonden er toen ook al regels over d lijnen enzo in dan

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

ik merk dat ook MTV wat heeft gedaan aan cardsharing.

Ik ben een groot fan van de zender MTV Hits. Die heeft Canal Digitaal ons begin dit jaar ontnomen en ik ben toen naar alternatieven gaan zoeken. Sins begin oktober is het vaker geen beeld meer dan wel. Zaterdag deed hij het weer en nu is beeld weer zwart. Ik merkte ook dat alle gecodeerde muziekzendes op de 28,2 het niet meer doen. De MTV hits die ik kijk is degene waar Canal Digitaal hem ook vandaan haalde op de astra 1..

iemand hier een verklaring voor?

Geplaatst:

Van welke provider gebruik je de smartkaart? Zou gewoon moeten werken.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Kaart wordt weer gezien ( nds symbool wordt groen), echter heb ik bij "entitlements" alleen 00b met datum 26-12-2009 staan.

Heeft iemand een idee of kaart weer geupdate wordt in dreambox met cccam? Of moet ie in een originele ontvanger ?

Appie

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.