Satfreakholl Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 zeker is ruurlo mooi hier kan je ook alleen tv nemen zo als de meeste dat vooreerst alleen doen als je nog aan een abbo vastzit verder hoop ik dat ze nakomen wat ze allemaal beloofd hebben bij glashard Origineel bericht van: soktic Origineel bericht van: Satfreakholl Glashart is ook hier al bezig kan bijna niet wachten tot het klaar is begin 2010 zou alles moeten werken krijg 35 mb/s up en down kost 38 euro per maand dus dat valt mee Ja Ruurlo is mooi ....
cheapwatcher Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Als je die aanbieding van CDS met online neemt ben je veel minder kwijt. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Gast m.boretti Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 In Dronten (Flevoland) is Glashart al maanden geleden begonnen met de aanleg van galsvezel, voor het gehele dorp. Aansluitingen zijn gratis!
Skysurfer Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ja, hier in Elburg is de aansluiting ook gratis voor alle huizen.En ook hier de glasvezel tot in de meterkast. Alleen, zodra je het netwerk wilt gebruiken ga je betalen. Eind november wordt bij mij de apparatuur aangesloten voor Internet, telefoon en digitale tv. Ik krijg 2 HD-tuners in bruikleen, een evt. 3e en 4e tuner kan je bijhuren.
Bink Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Amersfoort is ook hard op weg... de wijk Vathorst en het dorp Hooglanderveen zijn al volledig op glas. Twee andere wijken volgen snel. En ik kan melden dat het super is. De beloofde snelheid (ik heb 100 mb up / down) wordt volledig gehaald. Mensen die klagen dat dat NIET het geval is, moeten even kijken naar hun PC danwel Router, want die is vaak de bottleneck. Via de Google Speed Tools kun je goed meten wat je snelheid is. Ik haal dus zowel up als down rond de 98Mb/s En da's verrekte snel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen