Ga naar inhoud

Topfield TF5300 sw update wanneer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand of er al een sw update is geweest of komt voor de Topfield TF5300 PVR?

Geplaatst:

Ik heb de "oude" 5300 uit Workum (weet je nog) een tijd

geleden weggedaan. Bij een nieuw abo een nieuwe bijgekocht met 320Gb. Een 6 weken terug ofzo omgeruild voor een nieuw. Dat was van de wal in de sloot. Nog erger. Voorlopig komt -volgens mij-

geen nieuwe firmware. Heb ik begrepen uit tel. conversatie.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

dat was Dokkum, maar doet er verder niet toe, ik begrijp dat ik de "oude" niet weg moet doen, bij mij werkt tie nog steeds perfect .....opnemen en zo....

Geplaatst:

Wanderer,

Het was natuurlijk Dokkum. Bonifacius vond er niet veel aan.

Vandaag leerde ik in de heropende KPN-winkel dat er -op dit moment- wel een tijdelijk firmwareversie, is maar de definitieve komt in Januari 2010. Wat ze daarmee bedoelen? Nou ja, de tijd zal het leren. De tijdelijke versie is n.l ook nog niet volmaakt. Ik wilde weer omruilen, maar wacht nu nog even

af. Bij omruil van je ontvanger krijg je ook weer 24 maanden

garantie. Omdat de tijdelijke versie ook nog niet goed is,

zetten ze die niet OTA.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen