Gast 44piet Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Momenteel is er alleen op radio 4 surround , voor de irdeto bezitters wat te horen . Ze hebben de media guard encoder zeker voor bebe nodig.
Alfons Verbiest Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Nou Piet, Momenteel om 22.55 uur doet hij het bij mij gewoon met mijn Seca 3 kaartje.
matthew_be_wvl Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Is Radio 4 surround niet gewoon FTA? Of toch al een jaar of zo. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast 44piet Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Radio 4 surround bedoel ik , (niet de gewone radio4 ,die doet het bij mij ook wel.) En daar zit alleen de irdeto codering op/
René Verbiest Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Even bekeken c.q. geluisterd en inderdaad is radio 4 surround inmiddels weer gecodeerd, was inderdaad tijdenlang FTA. Zodra ik mijn cam eruit trok stopte de zender ermee. ik heb seca 3, dus is de zender inderdaad gecodeerd. De gewone radio 4 zender is gecodeerd in Irdeto, maar ook in seca 3, daar ook deze bij uittrekken van de cam, onmiddelijk stopte. Kortweg beide zijn i.i.g. gecodeerd in seca 3.
Gast 44piet Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 ik had de kaart in de interne kaartlezer van vantage , en die ziet blijkbaar met die zender niet de seca codering , met een mediaguard module doet hij het wel/ een bug dus. bedankt voor de moeite
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen