Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-16)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb hier zolang als ik deze box heb pli erop staan met de Dtv-HD skin(erg mooie skin) dit loopt erg stabiel, bij normaal gebruik heb ik nooit een vastloper gehad laugh (allen als ik met de box loop te klooien)

gr Boompje

Panasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoi Mike,

Is het ook mogelijk om te pluginlijst te restoren via softwarebeheer?

Ik krijg het maar niet voor elkaar tijdens een install gelijk met de image.

De router staat op DHCP (wel dat het mac adres v/d box wordt gekoppeld aan een bepaald ip adres) de dreambox heeft geen handmatige instellingen voor het netwerk.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers
Hoi Mike,

De router staat op DHCP (wel dat het mac adres v/d box wordt gekoppeld aan een bepaald ip adres) de dreambox heeft geen handmatige instellingen voor het netwerk.

Anton

Probeer eens mijn autoinstall file in media/hdd/backup te zetten, deze werkt hier goed.
Als deze werkt kun je hem aanpassen voor eigen gebruik.
Niet openen en bewerken met een Windows tekst editor.

autoinstall.zip

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dolf
Origineel bericht van: antonlamers
Hoi Mike,

Anton

Probeer eens mijn autoinstall file in media/hdd/backup te zetten, deze werkt hier goed.
Als deze werkt kun je hem aanpassen voor eigen gebruik.

Ik zou deze autoinstall file graag zien op /media/cf en niet op /media/hdd, gezien het feit dat ik 2 dm's aan een nas heb.
Op cf kan ik zelf, per dm, bepalen wat er automagisch geinstalleerd wordt. Mijn (softwarebeheer) backup staat dus ook al op cf.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Is wel een goed idee, en niet moeilijk te maken. Zal ik proberen mee te nemen in de volgende ronde.

Geplaatst:
Origineel bericht van: JAL
Als ik naar menu ga reboot de dreambox 8000

Code:
 Traceback (most recent call last):  File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 66, in action    return ActionMap.action(self, contexts, action)  File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action    res = self.actions[action]()  File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/Menu.py", line 72, in okbuttonClick    selection[1]()  File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/Menu.py", line 30, in __call__    self.fnc(*self.args)  File "/home/dream/git/dm7025/build/tmp/work/enigma2-plugins-2.6cvs20091017-r7/image/usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/AutoResolution/plugin.py", line 296, in autoresSetup  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 302, in open    dlg = self.current_dialog = self.instantiateDialog(screen, *arguments, **kwargs)  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 237, in instantiateDialog    return self.doInstantiateDialog(screen, arguments, kwargs, self.desktop)  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 262, in doInstantiateDialog    readSkin(dlg, None, dlg.skinName, desktop)  File "/usr/lib/enigma2/python/skin.py", line 468, in readSkin    raise SkinError("component with name '" + wname + "' was not found in skin of screen '" + name + "'!")skin.SkinError: {Nemesis.BlackBox/skin.xml}: component with name 'cancel' was not found in skin of screen 'Setup'!(PyObject_CallObject(<bound method NumberActionMap.action of <Components.ActionMap.NumberActionMap instance at 0x2f318a08>>,('OkCancelActions', 'ok')) failed)

Skin error zo lijkt het..

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dolf

Bedankt voor de file.
Waar moet ik hem mee openen en bewerken?

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: peter-nmgn
Origineel bericht van: martin52
Na installatie blijft op m'n 800 het rode lampje branden. Is hier wat an te doen?

Een maand of wat terug is dit behandeld in een Release Milo topic, maar hier heb je hem nog een x!

Topic item heb ik gemist. Bedankt!
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het zelde probleem met mijm youtube player.

Could not retrive video url for:........

Iemand enig idee ????

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen