Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-16)

Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: JAL
Als ik naar menu ga reboot de dreambox 8000

Code:
 Traceback (most recent call last):  File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 66, in action    return ActionMap.action(self, contexts, action)  File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action    res = self.actions[action]()  File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/Menu.py", line 72, in okbuttonClick    selection[1]()  File "/usr/lib/enigma2/python/Screens/Menu.py", line 30, in __call__    self.fnc(*self.args)  File "/home/dream/git/dm7025/build/tmp/work/enigma2-plugins-2.6cvs20091017-r7/image/usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/AutoResolution/plugin.py", line 296, in autoresSetup  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 302, in open    dlg = self.current_dialog = self.instantiateDialog(screen, *arguments, **kwargs)  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 237, in instantiateDialog    return self.doInstantiateDialog(screen, arguments, kwargs, self.desktop)  File "/usr/lib/enigma2/python/mytest.py", line 262, in doInstantiateDialog    readSkin(dlg, None, dlg.skinName, desktop)  File "/usr/lib/enigma2/python/skin.py", line 468, in readSkin    raise SkinError("component with name '" + wname + "' was not found in skin of screen '" + name + "'!")skin.SkinError: {Nemesis.BlackBox/skin.xml}: component with name 'cancel' was not found in skin of screen 'Setup'!(PyObject_CallObject(<bound method NumberActionMap.action of <Components.ActionMap.NumberActionMap instance at 0x2f318a08>>,('OkCancelActions', 'ok')) failed)

Skin error zo lijkt het..

volgens mij ook heb hier hetzelfde op de 800
heb nu div. HD skins geprobeerd allemaal een crash

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Gerard 76
Toch zojuist een crash gehad.
Ik wilde een eigen .ipk installeren via softwarebeheer.
echter waar ik normaal een lijst met ipk-bestandjes krijg
geeft ie nu een blauw scherm.
Dus al voordat ik het bestand kan selecteren loopt ie vast.
Hier ook, en ook al met vorige versie. En bij nog een aantal schermen.
Gebeurde bij mij bij dmm-HD of BrushedAlu skin, bij default skin werkt het wel.
Had crashlog gestuurd naar dream-crash@milosoftware.com maar kreeg als antwoord:
Citaat:
Please send it to the maker of the skin...

Mike and Saskia
MiLo Software: <http://www.milosoftware.com>
CD Wave: <http://www.cdwave.com>
Maar geen flauw idee wie de maker is, dus weet ik ook niet hoe ik die moet benaderen, ik heb de skin gedownload via de Dreambox, dus naar ik aanneem vanaf de website van Milo?

Jep,was ik idd ook achter.
Heb de Dtv-Hd skin verruild voor de magic skin.
deze werkt voortreffelijk!

Wel jammer van die Dtv-HD skin.
De magic skin vind ik niks, ik wil wel graag een HD-skin anders zit ik naar zulke koeieletters te kijken en kan er meer op het scherm staan, ook wil ik een skin met picons, PiG en als 't ff kan frequentie ed. in de infobalk.

Origineel bericht van: MiLo
Ziet er uit als skin probleem. Andere skin kiezen is dan helaas de enige oplossing.
Kan de skin-maker niet van de crash-logs voorzien worden dan a.u.b.?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Toch zojuist een crash gehad.
Ik wilde een eigen .ipk installeren via softwarebeheer.

Ziet er uit als skin probleem. Andere skin kiezen is dan helaas de enige oplossing.

Vandaag een update van mijn box gedaan via software update en ook ik had last van vastlopers bij het aankiezen van menu/instellingen/systeem/AudioVideo. Uit de crashlog lijkt ook bij mij de fout te zitten in de skin en de magic skin is hier een goede workaround voor.

Heeft iemand miss ook een workaround of oplossing voor de haperende DVD player die ik sinds de update heb? Ik heb nog geen skin gevonden die wel werkt...

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen