j.f.otten Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik ben weer begonnen met wat mijn Kathrein kan en ik wil dus graag met Multipart Installer v1.4d een software er opzetten, maar met alles wat ik doe krijg ik de foutmelding "de externe server heeft een fout geretourneerd: (530) NIet aangemeld." wie weet wat ik fout doe? Jeroen
GeniusX Geplaatst: 16 oktober 2009 Geplaatst: 16 oktober 2009 De fout melding zegt het al je hebt niet de juiste login gevens opgegeven. Dus even aan Multipart Installer v1.4d aangeven hoe die moet inloggen. Log zelf anders even in met "telnet", dan weet je het.
j.f.otten Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2009 Origineel bericht van: GeniusX De fout melding zegt het al je hebt niet de juiste login gevens opgegeven. Dus even aan Multipart Installer v1.4d aangeven hoe die moet inloggen. Log zelf anders even in met "telnet", dan weet je het. Maar ik heb de login gegevens nooit veranderd en met welk programma kan ik proberen in te loggen met telnet?
Gast Black_64 Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 530 wil inderdaad zeggen niet in loggen niet mogelijk. Dus kontroleer usernaam en paswoord. Even goed opletten. Voor de UFS922 met originele image zijn de passwoorden standaard verschillend. Telnet passwoord: kathrein FTP passwoord: 0000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen